Gå til innhold

Magne's E30 "M3" s38 turbo - 613 whp


magne_
 Share

Anbefalte innlegg

Det er veldig kjekt å få så mangen hyggelige tibakemeldigner! :D Det er også veldig motiverende..

Jeg har brukt noen timer sammen med sveiseapparatet i dag også:

IMG_2139.jpg

IMG_2140.jpg

IMG_2141.jpg

IMG_2142.jpg

IMG_2154.jpg

IMG_2156.jpg

Her kapte jeg ut litt metall for en stund tilbake:

IMG_2143.jpg

IMG_2144.jpg

På "innsiden" ble det slik:

IMG_2158.jpg

På utsiden bøyde jeg til en metallplate.. Ble veldig fornøyd med bøyen/passformen, med tanke på at jeg kun brukte hammer og skrustikke:

IMG_2149.jpg

IMG_2152.jpg

IMG_2159.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig nevenyttig, liker arbeidet ditt veldig godt. Har selv alá samme prosjekt, men sveising er det ingen som kan hjelpe meg med så jeg misunner deg der! :)

Lykke til videre, skal bli artig å følge med her til bilen står på bakken igjen med lakk og alt.

-BilBruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig nevenyttig, liker arbeidet ditt veldig godt. Har selv alá samme prosjekt, men sveising er det ingen som kan hjelpe meg med så jeg misunner deg der! :)

Lykke til videre, skal bli artig å følge med her til bilen står på bakken igjen med lakk og alt.

-BilBruker

Det er bare å prøve seg med sveisinga, er ikke så vanskelig som det kan virke.. Krever selvfølgelig endel trening for å få veldig bra sveiser, men ikke så mye som skal til for å få det helt ok :wink:

Jeg har selv nesten ikke sveisa tynnplater før jeg begynte på denne bilen.. Merker stor fremgang mens jeg holder på. Har da sveisa endel i tykkere materialer fra før av.

Det er vanvittig kjekt med så mangen hyggelige tilbakemeldinger! :D Setter stor pris på det!

Jeg vurderer å selge Leda coiloversene som jeg har liggende, til fordel for noen som er tûv godkjent. Dem er også i overkant heftige til vanlig gatebruk. Hadde vært kjekt å hatt godkjent senk i vognkortet, slik at den ikke må inn på BT med en eneste gang..

Så vist noen er seriøst intr i et Leda coiloversett til e30 som er veldig lite brukt, så ta kontakt på pm! Jeg kommer ikke til å lage noen anonse med det første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort ganske mye mer med bilen nå :) Jeg innså at på tirsdag (i går) kansje var siste mulighet til å få få sandblåst på en god stund, så sto litt ekstra på i helga. Sandblåsingen er væravhengig, siden jeg står ute. Det var endel som måtte gjøres før alt var klart til sandblåsing. Men jeg fikk sandblåst resten av karosseriet! :D Og etterpå må det jo behandles. Og siden jeg ikke liker å gjøre dobbelt arbeid, så måtte jeg nesten få sveisa noe rust også først :P Så det ble en lang dag i går..

Har også fått kappa og sveisa noe mer rust, samt helsveist hele undersiden av karossen:

2011-11-03181947.jpg

2011-11-03201013.jpg

IMG_2191.jpg

IMG_2169.jpg

IMG_2231.jpg

Kappa bare bort "batteriplata". Kommer aldri til å bruke den, også ble det mye greiere å komme til rusta på baksiden..

IMG_2173.jpg

IMG_2171.jpg

IMG_2177.jpg

IMG_2170.jpg

IMG_2198.jpg

IMG_2201.jpg

IMG_2237.jpg

IMG_2238.jpg

IMG_2242.jpg

IMG_2212.jpg

Fikk også med denne leppa når jeg kjøpte bilen. Kan det stemme at det er en Evo 2 frontleppe?

2011-11-05174511.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er E2 leppe dette, eller Cecotto leppe som noen og kaller den.

Oki :)

Er vell evo 3 leppa som er den tøffeste, men blir helt sikkert bra med den jeg har..

Satan, dette blir B-R-A! :applause::applause:

Tusen takk :) Ekstra kjekt å få positiv tilbakemelding fra en som har en etter min mening tilnermet perfekt e30!

Er så imponert over arbeidet ditt! Bøyer meg i støvet, dette blir en fantastisk bil når den blir ferdig! :applause:

Takk! Ja, får håpe at det blir bra til slutt.. Hadde vært litt trist å lagt ned såpass mye arbeid, vist jeg ikke blir fornøyd med resultatet! :P

Er så imponert over arbeidet ditt! Bøyer meg i støvet, dette blir en fantastisk bil når den blir ferdig! :applause:

Takk :) Hehe, ja har brukt ca 3,5 kg til nå.. Men er jo ikke ferdig enda :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...