Daniel l Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Da har jeg fått meg førstebil Nemlig en 3serie 320 som er ombygd til 325 Jeg kjøpte den ifra en gutt på ål, og så langt er jeg rimelig fornøyd! Positivt med bilen: powerflex foringer i forstilling m-tech 1 ratt og girkule. sports skinn seter justerbar shortshift fra K-sport godkjent ombygd og senket 60/40 Svært lite rust på bilen og veldig fin i lakken! og alt elektrisk fungerer som det skal. tykk perm med kvitteringer og papirer på det som er gjort. Eu godkjent til 2012 Ting som ble gjort i 2009: - Ronal Ls felger 15" og dekk, piggfrie vinterdekk - Olje + oljefilter (castrol) for ca 6500km siden - Pluggledningsett, coil og plugger. Fordelerlokk og rotor er nesten nytt. - Begge hjullager forran - Alle bremseskiver og klosser - Bærearmer forran med powerflex foringer - Tårnlager bak - Støttestag - Alle slitedeler i giroverføring - K-sport justerbar shortshift - Tempsensorer - Bensinfilter og luftfilter - Innsugsbelg og slanger og pakninger på motor - Sort sportskinn interiør - Registerreim byttet på merkeverksted 2/9/2009 Ting som MÅ gjøres Bytte ventilforinger(bruker en del olje, går bare på 5 sylindre) Bytte bremsesko til håndbrekket(sitter bom fast) Justere shortshiften(subber i drivlinjen) Denne bilen har også vært på forumet før, da eide Arild G bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 gratulerer med e30 ser ut som en flott bil, er en helt egen sjarm over disse e30ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Denne likte jeg helt til jeg så at det sto gs i frontruta.. Hater dekaler. Prøv å gi skinnsetene behandling med swiss leather repair. Da får du sikkert strøkene seter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel l Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 gratulerer med e30 ser ut som en flott bil, er en helt egen sjarm over disse e30ene Jo takk har alltid likt e30, så da ble det en sånn Denne likte jeg helt til jeg så at det sto gs i frontruta.. Hater dekaler. Prøv å gi skinnsetene behandling med swiss leather repair. Da får du sikkert strøkene seter.. Skal prøve det med setene men må vel prioritere motoren og brekket først Klistremerke i ruten må vel vekk ja vet du om det sitter mye lim igjen etter slike klistremerker? Fikk forsikring på bilen i dag. 8000kr ca for ansvar dyrt, billig? Jeg er 17 år og fikk 20% i startbonus. kjørelengde ble 5000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Da står vell bilen på noen eldre personer? forsikring på deg koster rundt 20.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel l Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 nei den står ikke på noen andre en meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 pft, betalte 12 når jeg var nyoppkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel l Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 betaler faktisk 4.696 kr nå. ansvarsforsikring, 5000km kjørelengde og 20% bonus Bilen er forsikret som en 320 og fører er over 24 år, med mulighet for øvelsekjøring. når jeg fyller 18 stiger den til 8000kr igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 stemmer nok dette her da, betalte selv 8900 da eg var 18 på en e30 325i(original) 2 dørs..ca 2 uker etter oppkjøring og 18 års dag, hadde da 8000 i kjøre lengde, dere som har betalt opp mot 20k har nå virkelig betalt deres del iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MustangShelby Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Har sett på denne bilen, skal en del jobb for å få den helt skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Er det ikke mulig å snylte seg opp til 30% i løpet av første bil? Ved å si du har fått et bedre tilbud et annet sted. Betaler selv 725 kr i mnd hos gjensidige på ansvar 40% bonus med 12k kjørelengde på min 1987 325i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå