RR Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Velkommen til nye Rudskogen og årets sjette banekjøring på asfalt! Kom, se og opplev noen av Norges raskeste og råeste biler på det som nå har blitt kanskje nord Europas råeste bane!! Sted : Rudskogen Motorsenter Dato : Søndag 4. september 2011 Vi ønsker alle velkommen til en spennende og fartsfylt dag på nye Rudskogen. Vi disponerer banen fra kl. 13.00 frem til 19.00. Oppmøte fra klokken 12.00! Trackday.no er tuftet på et ønske om å kunne samle likesinnede bilentusiaster på tvers av bilmerke, til banekjøringsarrangementer i en voksen og sikker ramme. Vi har som målsetning å tiltrekke oss så vel erfarne som nybegynnere i ett inkluderende fellesskap, der fokus er lagt på utvikling av individuelle ferdigheter, trivsel og sosialt samkvem. På våre treff er kjørekutymen raske runder og fokus på idealspor. Kjøring på banen er for både registrerte kjøretøyer under vårt normale reglement basert på kjøretrening og ferdighetskjøring der veitrafikkloven gjelder, samt for lisensierte biler under NBF´s treningsreglement. Vi samarbeider som tidligere år med Norsk Bilsportforbund og KNA Rudskogen slik at vi også tilbyr lisensierte biler og førere med lisens å kjøre i egne heat. Trackday.no blir da også en arena for de som har lisens som ønsker en treningsdag for seg selv om sitt kjøretøy. Sikkerhet og banemannskap skjerpes ytterligere opp, da dette er krav fra NBF og Rudskogen Motorsenter. Dette skal gi våre arrangement en enda tryggere og sikker ramme enn før. Ambulanse og samband er også på plass for deltagernes sikkerhet. Når det gjelder priser for 2011 sesongenen er de satt opp som følger: Kjøring med registrerte biler kroner 1.000,- Kjøring med lisensierte biler kroner 1.000,- Ekstra sjåfør kroner 200,- Inngang for alle kroner 100,- Støygrensen ved kjøring på banen skal ikke overstige 100 db. Vi håper på en forrykende sommerdag med mye rask banekjøring. Videresend gjerne invitasjonen til likesinnede bilentusiaster Som alltid er det bare å møte opp på våre arrangement og betale når en melder seg på! NB. Prøveskilt. KJøring med prøveskilt er tillatt såfremt kjøreseddel med kjøring på Vålerbanen er utfylt, samt at det må fremvises gyldig godkjenning fra forsikringsselskap på at forsikringen gjelder kjøring på Rudskogen Motorsenter. Vi sees! Med vennlig hilsen Jan Øivind Ruud og Alexander Mørk Mobil: 915 31 334 Mobil: 911 922 60 ruud@trackday.no alexander@trackday.no Sikkerhet – sammenfatning: • Kjøretøy som deltar må være forsikret. • Kjøretøy skal være tømt for alle løse gjenstander. Godkjent sikkerhetsbelte skal benyttes. • Hjelm er påbudt ! • Kabrioleter skal kjøre med taket lukket. • Kjøretøy skal være i forskriftsmessig stand. Husk kontroller spesielt bremser/bremsevæske og dekk før kjøring. • Arrangøren forbeholder seg retten til å nekte kjøretøy/fører som er opplagt uskikket for banekjøring deltagelse. • Ambulanse vil være stand-by under arrangementet. • På banen har bilen som kommer bakfra ansvaret ved forbikjøring – Bruk speilene og slipp forbi raskere biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 sjekk ut www.trackday.no vi har lagt ut bilder fra div trackday.no treff 2011 Det er heller ikke lenge til neste treff søndag 4 sep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Trackday kjøring på NYE Rudskogen nå til søndag 4 september . Biler med skilt og lisensiertebiler ,så her er det bare å dukke opp ! se www.trackday.no for mer info Åpent for publikum også www.trackday.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 da venter vi bare på bilder. vi hadde jo sykt flaks med været! ikke var det kø heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 venter på bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 da venter vi bare på bilder. vi hadde jo sykt flaks med været! ikke var det kø heller Var det du som kjørte den hvite E30en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Stemmer.... Du er jo forøvrig på.alle treff har jeg inntrykk av:) Mye kjøretid har du vel og. Står ikke mye i depoet hehe Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Hehe, ja det har blitt endel kjøring i sommer. Prøver å få så mye kjøretid som mulig, er jo kostbare greier dette her. Koster litt å kjøre tur-retur Hønefoss også! Blir morro med noen runder på Vålerbanen med BMWCCN igjen neste helg (18 sept), Rudskogen og Våler er jo temmelig forskjellige baner med hver sin sjarm... La forresten merke til en ivrig fotograf ved bakketoppen før "angsten"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Jasså ja så det var dere som kjørte bimmerne på treffet Jeg som kjører den blå Audi Coupe Quattroen Håper på noe bilder snart her altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 regnet med det var deg, ja:) har en video inboard, men et eller annet har klikka med den videoen så blei ikke noe alikevel:( på videoen kommenterte jeg krengingen din hørte jeg og. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Du regnet med det ja. He he. Ja den krenger som et uvær nå men heldigvis er nytt coilovers fra selholm på vei. Så håper virkelig det skal hjelpe da, men funker fett på slettene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Noen som har funnet noe bilde enda ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 er vel egentlig ikke SÅÅ farlig siden jeg allerede har en del bilder av bilen i action, MEN hadde hvert konge å fått et bilde der jeg sladder i langsvingen ja.. åå du trenger sårt coilovers, jeg kunne ha mye høyere hastighet en deg i svinga.. du gjorde så det så ut som jeg rygga på strekkene da... men holdt faktisk tårlig følge med deg i gjennomsnitt.. hvor mye hk har du i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Sellholm coilovers med KRB Trading spec er underveis, så håper det blir en del bedre da. Ja dere tar innpå meg noe helt sinnsykt i det svingetet parti. Tror sånn gjennomsnitt sett at det ca går like fort rundt banen siden jeg taper så mye i svingene. Kjører nå på 1,6 bar i trykk så da har jeg vel rundt 420-430 hk på hjula. Så jeg kan strekke strikken et godt stykke til Den ga 559 hk på hjula på 2 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå