Papperboy Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 tokk du noen rundetid da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Nei ble dårlig med det gitt. Prøve få ta tatt det 25 sep, håper å ha nytt understell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Kom på at jeg tok en video på 2 runden denne dagen. Kjørte safe hele veien. Stramvaier er også med:) Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Sjekk der ja, ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 du fikk jo en kommentar der også stramvaier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Haha. Var ikke stygt ment:) Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Hehe.. den på starten du tenker på? Ja bilen går veldig bra rett frem men med det understellet som har vært på denne sesongen har den vært et krengetog. Men i går startet heldigvis KRB Trading på Selholm coilovers`n min så da regner jeg med den skal krenge mye mindre i løpet av en ukes tid. Er ikke lenge til (2 mnd) det er klart for is kjøring i Sigdal nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 ernsth: Hvilken laptimer var det du brukte på filmen? Og hvorfor slutta den såvidt innpå runde 2? Stramvaier: Iskjøring med trimmad Auda quattor høres artig ut. Morro å se hvordan de legger ræva først inn i svingen og den nydelige 5'er lyden brøler Er det ikke et triks å klippe ledningen så sperrene ikke kutter ut ved 40km/t? Kjører du med eller uten sperrer på bankjøring på sommertida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 ernsth: Hvilken laptimer var det du brukte på filmen? Og hvorfor slutta den såvidt innpå runde 2?Stramvaier: Iskjøring med trimmad Auda quattor høres artig ut. Morro å se hvordan de legger ræva først inn i svingen og den nydelige 5'er lyden brøler Er det ikke et triks å klippe ledningen så sperrene ikke kutter ut ved 40km/t? Kjører du med eller uten sperrer på bankjøring på sommertida? Ja quattro kjøring på isen er rått når det er litt pulver under panseret Jo løsningen er å klippe hvit/blå ledning Da slipper man at sperra kutter ved 40 km/t. Jeg kjører med sveiset senterdiff og full sperrediff bak både sommer og vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Alaprecorder heter den. Er litt usikker, men jeg surret litt med eksporten etter jeg hadde satt start/finish merke. Men tror også ting klikka litt når holderen datt av. Ser også at jeg må kjøpe ekstern gps. Hastigheten følger ikke helt Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå