Gå til innhold

Trackday banekjøring søndag 4 september på "nye" Rudskogen

RR
 Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...

Hehe.. den på starten du tenker på? Ja bilen går veldig bra rett frem men med det understellet som har vært på denne sesongen har den vært et krengetog. Men i går startet heldigvis KRB Trading på Selholm coilovers`n min så da regner jeg med den skal krenge mye mindre i løpet av en ukes tid. :)

Er ikke lenge til (2 mnd) det er klart for is kjøring i Sigdal nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ernsth: Hvilken laptimer var det du brukte på filmen? Og hvorfor slutta den såvidt innpå runde 2?

Stramvaier: Iskjøring med trimmad Auda quattor høres artig ut. Morro å se hvordan de legger ræva først inn i svingen og den nydelige 5'er lyden brøler :) Er det ikke et triks å klippe ledningen så sperrene ikke kutter ut ved 40km/t? Kjører du med eller uten sperrer på bankjøring på sommertida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ernsth: Hvilken laptimer var det du brukte på filmen? Og hvorfor slutta den såvidt innpå runde 2?

Stramvaier: Iskjøring med trimmad Auda quattor høres artig ut. Morro å se hvordan de legger ræva først inn i svingen og den nydelige 5'er lyden brøler :) Er det ikke et triks å klippe ledningen så sperrene ikke kutter ut ved 40km/t? Kjører du med eller uten sperrer på bankjøring på sommertida?

Ja quattro kjøring på isen er rått når det er litt pulver under panseret ;) Jo løsningen er å klippe hvit/blå ledning ;) Da slipper man at sperra kutter ved 40 km/t. Jeg kjører med sveiset senterdiff og full sperrediff bak både sommer og vinter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alaprecorder heter den.

Er litt usikker, men jeg surret litt med eksporten etter jeg hadde satt start/finish merke. Men tror også ting klikka litt når holderen datt av. Ser også at jeg må kjøpe ekstern gps. Hastigheten følger ikke helt

Sent from my Sensation using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...