nitrox111 Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hvor befinner de seg henne? Og noe mer bilder hadde vert bra:)! Bor i Skien, felgene ligger lagret 30min herfra. Har nærbilder av alle 4 felgene så en evt. kjøper kan se akkurat stand på di.. Tatt med iPhone 4S kamera, så er god kvalitet, og mulighet til å zoome nærmere inn om det er noe småtteri man synes kan være av interesse å se nærmere på.. Send meg en PM med din mailadressa så sender jeg deg bildene. Har desverre ikke mulighet for og få lagt di ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ag.bmv8 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hvor befinner de seg henne? Og noe mer bilder hadde vert bra:)! Bor i Skien, felgene ligger lagret 30min herfra. Har nærbilder av alle 4 felgene så en evt. kjøper kan se akkurat stand på di.. Tatt med iPhone 4S kamera, så er god kvalitet, og mulighet til å zoome nærmere inn om det er noe småtteri man synes kan være av interesse å se nærmere på.. Send meg en PM med din mailadressa så sender jeg deg bildene. Har desverre ikke mulighet for og få lagt di ut her. Ag.bmw@live.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 E-Mail sendt til Ag.bmw@live.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 10000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Ved rask handel er det greit Send meg en PM, så tar vi det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 står her enda... 10.000kr kan da overhodet IKKE være dyrt for slike felger ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Langt ifra dyrt disse kunne kledd e30 min:) intr i felger å penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Spørs på hvilke felger, og hvilke mellomlegg du tenker på. Send meg en PM med info og bilder av felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Gode dekk? Prod.år?Mønster, dybde osv? Hva med å sende disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Gode dekk? Prod.år?Mønster, dybde osv?Hva med å sende disse? Gode dekk på di to felgene som har dekk ja, blei kjøpt i 2010 mener jeg. Er såvidt brukt, så er nesten som nye. Stått på bil i maks 1mnd. (Ikke slurra med) Har en som er interessert ved sending, men jeg håpa på og slippe det stresset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Gode dekk? Prod.år?Mønster, dybde osv?Hva med å sende disse? Gode dekk på di to felgene som har dekk ja, blei kjøpt i 2010 mener jeg. Er såvidt brukt, så er nesten som nye. Stått på bil i maks 1mnd. (Ikke slurra med) Har en som er interessert ved sending, men jeg håpa på og slippe det stresset. Ok, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå