Trulsjoha Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Er enda interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Er enda interessert! Har deg i bakhodet har bare ikke hatt tid til å stikke innom posten enda. Så hadde helst håpet noen kunne hentet dem, kjedelig å sende så dyre ting, har heller ikke noe spesielt å pakke di inn med :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 BILLIIG BILLIG BILLIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Skjønner ikke at ingen vil ha gromme BILLIGE kantfelger jeg, hadde jeg hatt bil å ha de på hadde jeg tatt de med en gang. Bump fra meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Skjønner ikke at ingen vil ha gromme BILLIGE kantfelger jeg, hadde jeg hatt bil å ha de på hadde jeg tatt de med en gang. Bump fra meg og! Tror eneste folka med penger befinner seg langt nord i landet er vell rundt 5-6stk som har villt kjøpe dem, og alle er derfra ^^, Men håpa og slippe og sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Noen som vet hvordan det er å få desse på e91? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Enda interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Noen som vet hvordan det er å få desse på e91? Er usikker, men om e91 bruker vanlig 3serie-innpress så vill di stikke utafor. Men e91 har vell fortsatt store hjulbuer, så spørs helt på hvor mye senk du skal ha. Enda interessert Har deg fortsatt i bakhodet, men er ikke så veldig sugen på å sende felger. Hvordan gjør man det evt. kan jeg levere di et sted, også sørger di som sender dem for innpakking? eller må jeg stå for innpakking selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Hør med posten, om dem pakker og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaka Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Vet du hvordan det blir med disse på e46? Må jeg valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Vet du hvordan det blir med disse på e46? Må jeg valse? Valse/voldta hjulbuene dine ) Hehe, di har stått på e46 med mye valsing før jeg kjøpte dem vet jeg Men tror du må valse en del.. Her er e46 uten valsing (kan gå med lavere profil, og mer strekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå