Sandersen Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 afflic lock 85 Kazzak alliance -pvp specca med fult vicious. -Destruction off-spec -Proffesions: Engi 540, jc 220(har vel det meste av maths for og få det til max, bare latskap av meg siden jeg bytta fra tail) Archelogy på max med proffesor title med det meste av rares og morro. fishing: 520, med dalaran seal og fish track. -Mounts: Turbo Charged flying machine, sandstone drake(vial of the sands, 40k+, kan sitte 2 på),Fossilized Raptor, Sea Turtle,Abyssal seahorse. Som er nevneverdige dog. Selvfølgelig fult på flying, 320% -Companions: Clockwork Gnome, Disgusting Oozeling(du lyser grønt),elementium geode,ravasaur hatcling,fossilized hatcling(står i stil med mount),pterrordax hatcling,pet bombling, mechanical squirrel,voddoo figurine,westfall chicken,Alliance balloon -En guild bank stappa med godsaker, gems,flasks,bars,herbs osv, maths for mange tusen gull der. -Gold: 100.000++ som i og for seg er verdt 1000kr i seg selv om man skulle kjøpt det. Exalted med et par factions og, Sw b.la. -Fult enchanta og gema også følger det også med en lvl 70 twink warrior, med fult brutal, gemma og enchanta. han har også mech-choppern og elementium geode companion
Sandersen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 tok meg bryet å levla jc til 525 også.
Sandersen Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 tja?! ka dokke tru? holder på med en DK og en palla også nå.
Sandersen Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 + en dk snart 80, men speller ikke mer så har ikke tatt brydderiet Selger for 2tusen.
tonyku Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Prøv qxl.no. Fikk.min solgt der for 1800,- Tony
Sandersen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Latterlig Du er latterlig.. voks opp. Herregud blir irritert på slike idioter som deg. Bare fordi du ikke har hjernekapasitet nok til å sette deg inn i en annens hobby og interesser er det ikke dermed sagt det er latterlig.. bare gi meg en hobby du har det så skal jeg finne mange grunner til at den er "latterlig". Forbanna unge.. du kan ikke være mer en 16-19 år. Døh, kom tilbake når du er litt mer mentalt utvikla da, så kanskje jeg kan ta deg seriøst. *oppgitt*
Sandersen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Prøv qxl.no. Fikk.min solgt der for 1800,-Tony Takk for tipset! prøve det.
Sandersen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 glemte helt den her jeg.. selgern for en tusenlapp
Sandersen Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 bumpern kjapt da jeg enda ikke har hørt fra kjøper.
Sandersen Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 kjekt med litt gull til panda? bump bump
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå