Gå til innhold

318is 92 modell, 18" BBS LM kopi, Vader

andy91
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer da å selge min trofaste bil gjennom to år.

Det er da en 92 modell 318is som opprinnelig er tysk (ble hentet til Norge i 97 tror jeg).

Den har nå gått ca 290 000, og motor bruker noe olje, men ikke så det er noe problem. Tight og fin i gir og går greit. Motoren jager litt på tomgang når den er kald, men starter alltid. Hadde aldri start problemer sist vinter med ned mot 30 kalde selv om den hadde stått noen uker.

Den har desverre begynt å ruste litt, så noe jobb må påberegnes for å få den strøken. Bakluka har rusta i bunn, det er rust i hjulbuene bak (som har blitt forsøkt tatt, med et misslykket resultat, det er nå fargeforskjell på bakskjermene), samt en framskjerm.

I løpet av de to årene jeg har hatt den har det blitt byttet mange slitedeler, begge bærebruer forran med foringer, kyllingbein forran, nytt senkesett (justerbart) med TUV papirer, bremseslanger forran, klosser bak. Venter nå på pakke fra koed med kalippere til begge sider forran, samt skiver og klosser. Burde med andre ord ikke by på problemer å få denne EU godkjent neste gang, som skal skje innen mars 2012.

Bilen har M3 front og speil, samt interiør (vader). Interiøret er ikke strøkent, men ser helt ok ut. Sort skinn. Ellers fikk den nye felger fra GS i fjord høst, BBS LM replica 18". Vinterhjulene står på orginale 15" alu felger. Har M3 bakfanger liggende, men denne trenger litt pleie, som er påbegynt, men ikke ferdig, kan følge med. Det står pioneer høytalere i bilen både i sparkeplatene og i hattehylla, samt en ny sony spiller med USB/Ipod + AUX inngang.

Selges pga ønske om nyere bil.

Mvh Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare bilder forfra her, som skavankene ikke synes noe særlig på, men skal prøve å få tatt noen i morgen. Kunne tenkt meg rundt 35000, mtp at den har vader seter, helt strøkne felger samt orginale M3/M-tech deler. Glemte å nevne det, men er orginale M-tech lister på den. Den er ikke pen i lakken, så en omlakkering hadde nok gjort seg for å få denne fin.

x7dntnwdj65aa3amexen.jpg

fai2zl408f1gspnzpawu.jpg

ishoo3ryu001pptzsftr.jpg

9pev0csgwxr56jl0t65j.jpg

gzv3ni1nxprkg9rhiamv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...