tricolore Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 hei Har et veldig irriterende problem på min e36 compact , den kveles i tomgang. må ruse den for at den ikke skal dø , noen ganger når jeg kjører skjer det samme , vis jeg skal ut av et kryss eks er det akkurat som om den begynner å hoppe å mister alt kraft og plutselig går den fint igjen . dette skjer spesielt med vær omslag eller på dager med mye regn btw plugger + ledninger er nettopp byttet noen som kan tenke seg til hva probleme er ? håper på svar da jeg holder på å bli gal av hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Sjekket tomgangsregulatoren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Tenker det samme som Wendel her oppe gjør.. Men for å være helt sikker, bør u ta en diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Aner ikke åssen motor det er snakk om, men kontroller Coilene nøye for sprekker.. Sånn som jeg forstår det, så reagerer den negativt på fukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå