Bmwrob Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Lampa slukkes vel når u har nok trykk utifra det jeg har forstått åsn de fungerer. Du er sikker på at du har nok olje ikke sant? Motoren bruker ikkenoe?
bmw black jet Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 er nok olje ja. det som er det rare er at laampa først kom etter bytte av olje og filter. har aldri lyst før.
aigin Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Du må ta ut filteret og se om alt er som det skal være, før du kjører noe mere med bilen!
bmw black jet Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 ok det skal jeg gjøre men er det noe spes jeg burde se etter nr jeg har det ute? kan det være noe de har glemt oppi der`?
Bmwrob Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Pakninger og sånt ble montert riktig? Oljenivået er likt som da du fylte på? Kan være en mini lekkasje et elr annet sted..
bmw black jet Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 oljenivet er riktig lurer på om det kan være de o ringene til filteret som de ikke har satt på. jeg får sjekke imorgen. takker for all hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå