alexleon Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Regner med å ha min 318is med M52B28 på veien snart, og skal på EU i februar. Har lyst til å godkjenne bil som 328i, men hva må gjøres utenom motorskifte? Bremser? Girkasse, diff og resten av drivlinje? forstilling og bakstilling? Jeg vet at siden det er en 318is, har jeg samme understell og bremser som 320i og 325i, bortsett i fra stab.stag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Vekt.. Mye å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexleon Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Sant det men det blir ikke noe problem da jeg skal ha carbon skjermer, panser, bag.luke, interiør, fangere og kanskje dører og tak med tiden Bilen var nede i 1250 kg da M42B18 sto i den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 DU sendte vel søknad ang godkjenning først ikke sant? Alt som er på en 328 på det tekniske skal være som en 328.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexleon Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Sendte søknad for rundt 6 mnd siden, har ikke fått svar Men gjorde nettopp mitt første motorbytte på et par dager, så er ikke noe problem å hive i gamle maskina igjen til godkjenning Men jeg får ta litt etter litt foreløpig:) Så noen pekere på hva forskjeller er mellom 318is og 328? Er klar over dette med ZF kasse, diff og akslinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå