gk740ia Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Har en -07 E87 118d som har rullet 58000 km, og har nå fått en forferdelig knirkelyd fra en av de nedre kulene i bakstillingen. Synes det litt vel tidlig å måtte begynne å skifte ut slike deler på en bil som har gått så lite. Er det noen som vet om dette er vanlig og om jeg kan forvente meg flere slike ubehageligheter fremover (får dette dekket på reklamsjon sa de hos BMW). Litt kjedlig for har hatt bilen i vel et halvt år og har bytta stab.stag foringer foran og hydroagregat til ABS/DTC og nå dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackdenim Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Har samme bil dvs E81 07-modell som har gått 70k. Den er fortsatt tight og fin. Er du sikker på km.stand på bilen din? Importbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Det er knirkeforingen bak. Typisk på E87. Har det på min E87 jeg også,08 mod med 92000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gk740ia Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Er ikke importbil og garantert km.stand. Hadde ikke forventa slik før minst 100000+ km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå