Gå til innhold

Alvorlig slitne innvendig dek -resultat av 4-hjulskontroll

Anbefalte innlegg

Skrevet
Selv har jeg erfart at bærekula nede har en tendens til å gi for mye camber når den er utslitt.

Det har jeg også erfart. Dumt å ta en hjulstillingskontroll med slitte bærekuler, så få sjekket opp dette før du skifter hjul og justerer camber og spissing.

Har du noe bilde av bærekule???

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den sprekka du har på innsiden av dekket har vel lite med feil hjulvinkel å gjøre. Ser heller ut som noe som tar i hjulet på innsiden og skjærer det opp.

Skrevet
Den sprekka du har på innsiden av dekket har vel lite med feil hjulvinkel å gjøre. Ser heller ut som noe som tar i hjulet på innsiden og skjærer det opp.

+1

Kanskje du har på kanten impress på felgene dine? Så dekka tar i fjærbeina innimellom? Feks i svinger... Sjekk klaringa mellom der...

Skrevet

Ser for meg ut som feil toe-in. Det viser seg somregel i innerkant eller ytterkant av dekket.

Litt vanskelig å skille det fra camber når man ikke har et bilde av hele dekket.

Skrevet
er vel ikke bærekule bak på disse???

Det er vel mer korrekt å kalle den ytre bærearmsforing. Også kalt knirkeforing. Det er ihvertfall ei kule inni der.

Skrevet

Jeg holder på å se etter 18" felger og dekk. Jeg vil helst med svart felger med fetekant denne gangen. Har dere noen anbefalt??? Hvilken dekk som er best??? Takker.

en såånt for eksp.:

cuj0mkmq5wt1lpvffl7u.jpg

yt3wqbvcdltp65ad92md.jpg

kzguwg8lnmqqhtx7snnt.jpg

Skrevet

Er vel litt redd for å "banne" he nå men det er ikke det jeg gjør. For meg ser dette ut som regummierte dekk , og at det er den nylagte banen på dekket som er i ferd med å løsne. Er kanskje ikke det , men det ser slik ut.

Håper imidlertid at det ordner seg , og at du finner ut hva som forårsaker dette.

Skrevet
Er vel litt redd for å "banne" he nå men det er ikke det jeg gjør. For meg ser dette ut som regummierte dekk , og at det er den nylagte banen på dekket som er i ferd med å løsne. Er kanskje ikke det , men det ser slik ut.

Håper imidlertid at det ordner seg , og at du finner ut hva som forårsaker dette.

Dette var Goodyear eagel F1 som jeg kjøpte komplett nytt for 4 år siden. Skal ha 4 hjulskontroll på fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...