mudbug Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Hei! Jeg oppdager tilfeldig min dekk. Ser at de er slitne innvendig med sprekker på 3 hjul, 2 bak og på passasjesiden. Hva er galt?? Jeg tror det er feil i bak- og forstilling??? Takk for rådet. Må jeg ha ny dekk før jeg kan kontrollere 4 hjulskontroll???? Bakhjul foran hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 så å si alle bmw med senk har slik camber. prøv å ta en firhjulskontroll. jeg hadde ikke kjørt en meter lengre med de dekka der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 så å si alle bmw med senk har slik camber. prøv å ta en firhjulskontroll. jeg hadde ikke kjørt en meter lengre med de dekka der Jeg oppdaget tilfeldig nå. Jeg vet ikke om min bil er senket. Hvordan finner man ut om bilen er senket ellers ikke???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Om du trenger 18" dekk har jeg greie dekk du kan få kjøpt av meg. Continental. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 om bilen er senket har fjærene mest sannsynlig en spenstig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Om du trenger 18" dekk har jeg greie dekk du kan få kjøpt av meg. Continental. Jeg tror jeg skal kjøpe både nye felge og dekk samtidig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Smell opp et bilde av bilen fra siden så skal vi vurdere om den er senket eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Smell opp et bilde av bilen fra siden så skal vi vurdere om den er senket eller ikke Bilde fra mobil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Er nok ikke original høyde på den nei. Men rævsenket er den jo ikke. Få deg nye hjul og ta en hjulstillingskontroll du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Original høyde tror jeg i allefall.. Jeg vil tro det er noe som bør skiftes i bakstillingen. Selv har jeg erfart at bærekula nede har en tendens til å gi for mye camber når den er utslitt. Da vil dekket slites mye på innsiden. Men det kan også skyldes feil spissing. Du bør få noen til å gå over understellet, bytt det som er nødvendig og få alle vinkler justert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 på disse bilene er det helt vanlig med dekkslitaske i bakstilling. gå over og sjekk at alt er i orden som odd-m sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Takker for alle råder. Skal ringe pg få se hva som må skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 må være noe alvorlig galt siden dekket sprekker opp, så få sjekket opp bakstillingen skikkelig. det må ha blitt sånn i løpet av kort tid pga sprekkene. Hjulet har nok balansert på veien i innerkanten av felgen. Du har hatt flaks for at det ikke har revnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 må være noe alvorlig galt siden dekket sprekker opp, så få sjekket opp bakstillingen skikkelig. det må ha blitt sånn i løpet av kort tid pga sprekkene. Hjulet har nok balansert på veien i innerkanten av felgen. Du har hatt flaks for at det ikke har revnet.. Ja det er flaks. Jeg har vært biltur fra Stavanger til Gøteborg i sommer. Det er utrolig flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Selv har jeg erfart at bærekula nede har en tendens til å gi for mye camber når den er utslitt. Det har jeg også erfart. Dumt å ta en hjulstillingskontroll med slitte bærekuler, så få sjekket opp dette før du skifter hjul og justerer camber og spissing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå