Lommelom Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Aner ikke bmwt hevder at han har fått tilslaget.Mens selger sier man kan fortsette å by.Men har han sagt til bmwt at han får dem for 1500.Så må han jo holde ord. Håper på avklaring kjapt fra selger
Lommelom Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 1700 da Er i alle fall et godt bud,med tanke på ny prisen.Jeg hopper av i alle fall
bmwt Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Aner ikke bmwt hevder at han har fått tilslaget.Mens selger sier man kan fortsette å by.Men har han sagt til bmwt at han får dem for 1500.Så må han jo holde ord.Håper på avklaring kjapt fra selger jeg har fått beskjed på tlf at dem er mine ja og at han skulle sende dem snarest.
bmwt Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 prøver å nå deg her siden jeg ikke får kontakt med deg pr tlf. har du sendt lyktene??
bmwt Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 noen av dere andre som har hørt noe mer fra denne brukeren? torsdag skulle han sende,men har ikke hørt et ord siden det..prøvd å ringe/meldinger osv...
Lommelom Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Ikke jeg. Men muligens Mikael-B. Kan jo fanden ikke tenke meg at han har solgt disse til han. Men jeg aner ikke som sagt. Han har jo sagt at du har fått tilslaget på disse.
bmwt Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 dette ble ekstremt useriøst for å si det mildt. 1 september skulle selger sende disse. ikke kommet noe,ikke hørt noe særlig mer heller...
Lommelom Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 dette ble ekstremt useriøst for å si det mildt. 1 september skulle selger sende disse. ikke kommet noe,ikke hørt noe særlig mer heller... Enig
bmwt Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 fortsatt til salgs? om han fortsatt skulle hatt dem for salg er det fremdeles jeg som har fått tilslaget på dem,men vet jo ikke hva det går i her for å være ærlig...
Lommelom Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Mikael-B har du fått kjøpt disse lyktene.??? En avklaring hadde vært på sin plass bmwt. Havner i alle fall på Useriøs lista mi ganske kjapt om du ikke hoster opp en svar på hvorfor du ikke har sendt disse til bmwt Får bare følge med på finn.no eller på dette forum om det dukker opp identiske lykter med nytt nick. bmwt du har vel oversikt over hvor denne personen bor + hans Mob nr.
Mikael-B Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Nei, har ikke hørt noe fra han, var bmwt som fikk tilslaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå