Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
noen av dere andre som har hørt noe mer fra denne brukeren? torsdag skulle han sende,men har ikke hørt et ord siden det..prøvd å ringe/meldinger osv...

Har da svart på alt av meldinger gjentalige ganger, å svarer det samme nå, du har fått tilslag men må fortsatt vente på mine gamle lykter da jeg er avhengig av bilen og kan ikke sette bilen ute av drift. Synes det blir useriøst å si at jeg ikke har svart deg og føler du prøver og framstille meg som en eller annen svindler. Lite du kan kreve da jeg ikke har krevd forskudd heller. Men som sakt og avtalt du får kjøpe lyktene og jeg skal sende dem snarest da jeg får mine nye lykter som sakt på meldinger før. Grunnen til ventingen er pågrunn av at en kompis har mine orginale lykter å han må få sine nye fra koed før han kan demontere disse og det er grunnen til forsinkelse. :wink: Har heller ikke hatt tid til og svare på forumet da jeg ikke er alt for aktiv her inne.

elxfwep6i0hcf7n2xtse.jpg

Bare et lite bevis på at jeg ikke "svindler" noen.. bilde tatt for 1 time siden.

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ok,greit med en avklaring her ja. men da får jeg bare smøre meg litt med tålmodighet da,men har du noe form for formening om når det skulle bli aktuelt for deg å sende disse?

• 4 weeks later...
Skrevet

ok,dette ble jo veldig seriøst...fremdeles ikke hørt mer og nå har vi kommet til 8 oktober...om dette kan kalles seriøst av selger kan man jo virkelig lure på...rett å slett helt utrolig...skal man selge noe og i tillegg gjør en avtale forventer man seg at avtalen holdes,men nå har jeg ikke hørt et ord siden siste innlegget her,så om ikke lyktene dukker opp neste uke slår jeg det helt fra meg og vil nevne det videre til andre ang seriøsitet hos deg... :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...