Gå til innhold

E30 Sebring eksos. Muligheter for å skaffe TÙV papirer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Akkurat handlet meg en E30 320/325. Som jeg skal inn på biltilsynet for å godkjenne senkesett på. så står det komplett sebring eksos med grenrør på bilen, så regner med de kommer til å bemerke dette også :( Så jeg har vært i kontakt med en på biltilsynet, han sa det ikke var noe problem å få dette godkjent om jeg fiksa tuv papirer.

Er det noen som har eller vet om noe lignende papirer på sebring eksos til E30?

Vært kjekt , del gjerne erfaringer dere har hørt om denne eksosen. Er vell ikke lengre å oppdrive denne eksosen sikkert?

På forhånd, takk!

Mvh

Håkon

Skrevet

Regner med det er likedan som jeg har. Er det med grenrør å hele pakka eller?

Merka at min tok i litt bedre enn en helt original 325i vertfall.

Så er den rimelig stille å rolig på lavt turtall, så du kan kjøre uten å vekke hele nabolaget, samtidig som at lyden øker på høyere turtall så du fortsatt har gromlyden! :)

Skrevet
Regner med det er likedan som jeg har. Er det med grenrør å hele pakka eller?

Merka at min tok i litt bedre enn en helt original 325i vertfall.

Så er den rimelig stille å rolig på lavt turtall, så du kan kjøre uten å vekke hele nabolaget, samtidig som at lyden øker på høyere turtall så du fortsatt har gromlyden! :)

Stemmer meget bra det :D Er med grenrør og alt ja :P Har du papirer på dette kanskje? Er veldig kvass ja, vært kjekt å fått dette godkjent i vognkortet også :P

Skrevet

Har ikke noe papir på det jeg nei. Trenger man å ha slikt i vognkortet da? Det øker vel effekten litt, men er det ikke 15% effekt-økning man kan ha uten å skrive noe som helst i vognkortet da?

Skrevet

Nei, det er kanskje ikke det? Men det som er, er at bilen er org en 320. Så når jeg skal inn på biltilsynet for å godkjenne senkesett. så om de begynner å kødde seg mot eksosen min da, og sjekke støy og diverse. Så er det typisk de sjekker resten også, så kanskje de finner ut at det er en 320 orginalt :s

Skrevet

Har de bemerket at eksos trenger tuv da? Du skal jo bare kjøre den rolig inn i hallen.. Så du trenger jo ikke dra turtall så den bråker.. Hadde ikke stressa med tuv om de ikke har bemerket det..

Ang "se forskjell" på b20/b25, så kan du ta det heeeeeeelt med ro ;)

Skrevet

Tüv på eksos ? De sjekker selv støy og avgass om de syntes lyden ikke er slik den skal være. Informasjon over støykrav er noe de har. Er du over, så er du over.

Skrevet
Om de ikke er veldig gode på E30 tror jeg ikke dem legger merke til at det er 325 motor :P

Neida, er ikke det jeg er redd for egentlig, men mest bekymra for grenrøret, vært greit å fått det i vognkortet også da.

Har de bemerket at eksos trenger tuv da? Du skal jo bare kjøre den rolig inn i hallen.. Så du trenger jo ikke dra turtall så den bråker.. Hadde ikke stressa med tuv om de ikke har bemerket det..

Neida , men fortsatt det grenrøret jeg er nervøs for ;)

Tüv på eksos ? De sjekker selv støy og avgass om de syntes lyden ikke er slik den skal være. Informasjon over støykrav er noe de har. Er du over, så er du over.

Okei , får satse på at det går bra da sjø ;)

Skrevet
Sa ingenting på grenrøret mitt da jeg ble stoppa i teknisk :)

Neida, men spørsmålet er heller om det så det?;p Pluss at jeg presterte å si til Helge Gundersen igår at jeg har det -.-

er det ikke bare å spørre produsent etter pairer da?

Har gjort det nå, fikk svar fra de at de måtte ha nummer på eksos for å sjekke dette, skal finne ut det ila dagen :D

Skrevet

Neida, men spørsmålet er heller om det så det?;p Pluss at jeg presterte å si til Helge Gundersen igår at jeg har det -.-

Haha, ja, han sto å glodde i motorrommet i 5min, så det så han nok ja!!

Du gjorde det du ja.. #-o Gratulerer :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...