evovrs Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Selges for et godt bud Er til bil uten takluke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Har du a-b-c og ellers alt annet i sort også ? Ca pris da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Har ikke de nei, måtte kjøpe et til min da min hadde takluke , men kan få tak i dekslene til stolpene:) jeg betalte 2 lapper for det med soltak, så hvis jeg får tak i dekslene så burde jeg fått ca det samme:) ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Har ikke de nei, måtte kjøpe et til min da min hadde takluke , men kan få tak i dekslene til stolpene:) jeg betalte 2 lapper for det med soltak, så hvis jeg får tak i dekslene så burde jeg fått ca det samme:) ?? Skal du ha 2000,-kr ink alle deksla, eller bare trekket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 så sant jeg ikke må betale en hel haug for de dekslene så kan du få de med for prisen,,, skal sjekke etterpå hvis du er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Sjekk da, så der vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 da er deksler bestilt, kommer til meg torsdag i neste uke, så kan du feks komme neste helg å hente det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 da er deksler bestilt, kommer til meg torsdag i neste uke, så kan du feks komme neste helg å hente det Hallo, har jeg sagt jeg skal ha dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 trodde det var det du mente jeg,,, skal du ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Ikke sikker om jeg gidder å bytte på en bil jeg skal selge. Gir deg beskjed om jeg skal ha det. Bare beklage om jeg utrykte meg feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Går bra det:) betalte ikke allverden for dekslene... Det gjør jo en ny bil med sort tak, aldri skal jeg ha en med lyst igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå