Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her er det bare og ta av seg hodeplagget! Dette kommer til og bli rått 8):applause:

Da satser vi på freshe bilder av Jørgen`s E21 sammen med din 02, gjerne med "litt" hjulrøyk og heftige hjulvinkler :twisted:

Skrevet

Lurer på hvit med striper. Hvit er aldrig feil og racing :D

Fått smidd litt sammen med Mr noen kvelder. :mrgreen: ALT Svenske mekket kappes vekk ( brukt minst 50 kutte skiver til nå) og vi bygger alt nytt igjen.

Vi flytter alt bakover nå :wink:

Mulig det blir rettstilt motor :D

018-5.jpg

017-5.jpg

016-4.jpg

014-5.jpg

015-5.jpg

014-5.jpg

013-5.jpg

012-5.jpg

011-6.jpg

010-5.jpg

009.jpg

Skrevet
Hadde jeg hatt hatt på meg hadde jeg tatt den av for lenge siden. Dette blir faen så gromt!

Tusen takk du :D

"Julian" pga plass, men blir nok bare M20 vinkel/ helling. :D For ved å rettstille blir den fort lik disse "dreibenkene" RB og 1 og 2JZ :wink:

Skrevet

Får følge med her, blir helgromt. :D Vet vel ikke om noen som har 2002 Turbo breddere til salgs for en billig penge? Ikke gruppe 2 bredde kittet dessverre. De hjulbuene bak på 2002'en blir kanonbra, meget bra arbeid Mr. X. :D

Skrevet

Jeg har 2 stk turbo breddere som stå bak her, litt mye sparkel på dem, men kan få de for 500,- kr.

Mr kan mye rart han, men har altfor mye ider. :wink: Vi skulle jo bare lage litt bakstillings opplegg og fester til motoren. :shock::shock:

Men er kjempe fornøyd med at vi får vekk all dårlig arbeid og får lage den 100 % opp igjen. :D

Skrevet

Dette blir meget bra Yngve, og mr x har jo skikkelig kontroll på jobben han gjør. :applause:

Gleder meg til og se denne ferdig. Jeg har virkelig sansen for gamle breie lave bmw`er.

Og det er jo ikke noe og si på felgsamlingen du har til bilen. :shock:

Hvis du liker slik farge som jeg har på Trans Am`en min, så tror jeg den kunne ha blitt bra på bilen din.

Den er meget fin i riktig lys.

Skrevet

Her tar det av ja=) Digger og se skikkelig platearbeid. Kunne tenk med de kunnskapene selv!:) Dette blir gromt. Heldig som har en mr.x i garasja ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...