Jørgen Lie Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Her er det bare og ta av seg hodeplagget! Dette kommer til og bli rått Da satser vi på freshe bilder av Jørgen`s E21 sammen med din 02, gjerne med "litt" hjulrøyk og heftige hjulvinkler
M|Fjeld Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 British Racing Green er en knalltøff farge! Ble levert til e34 m5 originalt som vist på bilde
M3 Yngve Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Lurer på hvit med striper. Hvit er aldrig feil og racing Fått smidd litt sammen med Mr noen kvelder. ALT Svenske mekket kappes vekk ( brukt minst 50 kutte skiver til nå) og vi bygger alt nytt igjen. Vi flytter alt bakover nå Mulig det blir rettstilt motor
H_Vatn Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Hadde jeg hatt hatt på meg hadde jeg tatt den av for lenge siden. Dette blir faen så gromt!
M3 Yngve Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Hadde jeg hatt hatt på meg hadde jeg tatt den av for lenge siden. Dette blir faen så gromt! Tusen takk du "Julian" pga plass, men blir nok bare M20 vinkel/ helling. For ved å rettstille blir den fort lik disse "dreibenkene" RB og 1 og 2JZ
winchester Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Får følge med her, blir helgromt. Vet vel ikke om noen som har 2002 Turbo breddere til salgs for en billig penge? Ikke gruppe 2 bredde kittet dessverre. De hjulbuene bak på 2002'en blir kanonbra, meget bra arbeid Mr. X.
M3 Yngve Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Jeg har 2 stk turbo breddere som stå bak her, litt mye sparkel på dem, men kan få de for 500,- kr. Mr kan mye rart han, men har altfor mye ider. Vi skulle jo bare lage litt bakstillings opplegg og fester til motoren. Men er kjempe fornøyd med at vi får vekk all dårlig arbeid og får lage den 100 % opp igjen.
winchester Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Knall, tar dem jeg om de er til bakskjermene. PM med info du. Er knall at dere gjør det grundigere, blir jo bare bedre i ettertid.
bmwtussan Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Dette blir meget bra Yngve, og mr x har jo skikkelig kontroll på jobben han gjør. Gleder meg til og se denne ferdig. Jeg har virkelig sansen for gamle breie lave bmw`er. Og det er jo ikke noe og si på felgsamlingen du har til bilen. Hvis du liker slik farge som jeg har på Trans Am`en min, så tror jeg den kunne ha blitt bra på bilen din. Den er meget fin i riktig lys.
325ti Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Her tar det av ja=) Digger og se skikkelig platearbeid. Kunne tenk med de kunnskapene selv! Dette blir gromt. Heldig som har en mr.x i garasja ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå