Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det med E12 nav, men denne bilen skal ha hjula helt på tvers og jeg skal bruke E30 M3 bein og E46 travers. Skal da få det til serru. :D

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg prøvde på komplett e46 framstilling på e21n her en dag. MEGET lett og tillpasse. jeg kuttet inn traversen 7cm på mitten, da passet den fint oppi rammevangene, må sveise oppi ett flattjern med jenger i oppi rammevangene bare. bærearmene passer fint på ramevangene og. Det ble ikke så jeg jekk for den løsninga pga jeg ikke lenger fikk plass til ac hjula mine. men med e46 innpress så hadde faktisk hjula havnet under skjermene uten bredding.Må lage nye fester til tannstanga etter innkorting av travers. Dette kan jo du og evt gjøre på 02n, den er nesten helt lik e21n under. :D

Skrevet

Jørgen.

Får å spare tid, hadde jeg håpet på at jeg kunne bruke org motor labber, bunnpanne osv. Da ønsker jeg traversen hel. Skal også ha hjula mye ut, så jeg får "litt" sving.

Skrevet
Da blir motorfestene dine inni rammevangene. så blir sikkert halve hjule utom skjermen. Så da må du bredde MYE. Motorfester er jo fort gjort og fisa sammens=)

Om jeg bruker små alu motor fester, så kappe bort lit av vangen skal det nok gå.

Jeg skal jo ha hjula langt ute for å svinge mye. :D

Skrevet

Blir ikke gjort noe her nå.

Holder på med garasjen og kjøpt E91 til frøkna i dag.

Var en Svenske som hadde en 02, som hadde bur, flippfront og røramme. Lå tilsalgs, men så skulle han pluttselig ikke selge :evil::evil:

Da hadde jeg blitt ferdig til sommeren, men nå spøker det tror jeg.

E91 skal få M3 look og bygges helt om til 335 D. :D

n8qceyg6gjg5coxfc3gz.jpg

wi7tqd09fdz13ixzcew2.jpg

65ho9ng2qhlvrncf090p.jpg

wrl4bcodehssv5zbyvae.jpg

fenie4u9k1f8eo71gjek.jpg

Skrevet

Ser ikke mørkt på noe du..:) begynner vel å bli rimelig mye elektronikk i e91 som skal snakke sammen? Men rimelig heftig oppgradering til 335..:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...