Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fy faan for en jobb det må være å lage et rør chassie=p grattulerer med et kurrant utgangspunkt=)

Ja, ikke verdens beste sveise jobb, men med litt sliping og noe ekstar moods, så sparer jeg masse tid og ikke minst kr på denne.

Det er en 74 moddel, så skal sveise inn små baklykter.

Ellers er den bredda ca 5-8 cm bak, som ikke syns noe særlig, før den bredderen er satt på.

Vet ikke helt om det blir gr 2 breddere nå, eller om jeg skal gå for disse og bredde den litt foran også.

For se helt hvor brei hjulstillinga blir etterverdt. :D

Om noen er intr i 69in uten papirer, lykter og div, ryker den fort. :wink:

Skrevet

ser ut som dere har lagt ned noen timer i rørramma der ja:-)

blir nok ikke mye vridning i det der...

Har en kamerat som kjører 02 med s14 motor og selv det var helt rått:-) skikkelig mekansik opplevelse å være med noen runder på Acr i den:-)

Skrevet

Har snoka litt på hvordan det blir å få på E30 M3 bakstilling, å det skal gå med noe moods.

Er mye jobb å bytte til små baklykter, men får håpe jeg får en oppretter jeg kjenner til å ta den jobben.

Noen som har ei bakplate til 02 med runde hull tro ?

Skrevet

Hvorfor ikke gå for e34 m5 bakstilling når du først må modifisere? traversen på den er ca 7cm bredere en e30 traversen. er ca 4 cm fra bærebrufestet og ut til traversforingen så den kan kortes inn bra der slik at ikke traversen kommer på utsiden av bilen..

Da får du en bra mye kraftigere bakstilling og kan kjøre med orginale aksler, m5 diff, bremser osv uten å frykte for at noe ryker. Du får jo også kjørt med 210 diff og opphenget til diffen trenger du ikke modifisere. er bare å henge opp i bakkant:)

Skrevet
Hvorfor ikke gå for e34 m5 bakstilling når du først må modifisere? traversen på den er ca 7cm bredere en e30 traversen. er ca 4 cm fra bærebrufestet og ut til traversforingen så den kan kortes inn bra der slik at ikke traversen kommer på utsiden av bilen..

Da får du en bra mye kraftigere bakstilling og kan kjøre med orginale aksler, m5 diff, bremser osv uten å frykte for at noe ryker. Du får jo også kjørt med 210 diff og opphenget til diffen trenger du ikke modifisere. er bare å henge opp i bakkant:)

Nope, vekt-effekt vet du. :wink: Med denne vekta denne bilen får, holder 188 diffen fint. Skal kjøpe forsterka drivaksler fra Australia. Med 16" hjula da, holder tinga med "kun" 350 whp

Så blir den mere en brei nok med E30 bakstillnga på. Er fort 30-40 kg mere med m5 bakstilling enn E30 M3 sin.

Skrevet

Hvis e34 traversen er 7cm breiere enn e30 og den igjen er 5cm breiere enn 02 så blir det jo 6 cm på hver side. Da er man jo fortsatt 2cm ut i kanalen om det er mulig å flytte innfestingen 4cm.

Ser egentlig ikke at det kan bli problemer med holdbarhet på en 188diff med sugemotor og den effekten i en så lett bil :) Jeg hadde ikke tvilt et sekund på holdbarhenten om det var min bil.

Tøff bil da Yngve. Bør være muligheter for å plassere S54 fint nedi her :) Er det bygd om til 5 serie forstilling siden casterstagene går bakover?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...