Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor ikke gå for e34 m5 bakstilling når du først må modifisere? traversen på den er ca 7cm bredere en e30 traversen. er ca 4 cm fra bærebrufestet og ut til traversforingen så den kan kortes inn bra der slik at ikke traversen kommer på utsiden av bilen..

Da får du en bra mye kraftigere bakstilling og kan kjøre med orginale aksler, m5 diff, bremser osv uten å frykte for at noe ryker. Du får jo også kjørt med 210 diff og opphenget til diffen trenger du ikke modifisere. er bare å henge opp i bakkant:)

Nope, vekt-effekt vet du. :wink: Med denne vekta denne bilen får, holder 188 diffen fint. Skal kjøpe forsterka drivaksler fra Australia. Med 16" hjula da, holder tinga med "kun" 350 whp

Så blir den mere en brei nok med E30 bakstillnga på. Er fort 30-40 kg mere med m5 bakstilling enn E30 M3 sin.

Ok.. Burde kanskje lest tråden bedre.. hadde bare fått for meg at det ble s54Turbo:)

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det var en flott garasje du:) Mailer du meg tegningene eller?:)

Her går det ikke på tegning, bare på gammel god gammel kunnskap. Da min far har vært snekker i over 30 år, kommer det godt til nytte kan man si. :D

Er ikke noe hokus pokkus med denne da. Litt med den drageren bare.

Skrevet
Går fort her ;)

Ja, må ha den klar til jul vet du. Beste jule presangen jeg har "fått" :wink:

Begynnte med å forskalle til gulvet 28 august, så er meget fornøyd med fremgangen selv. :D

Skrevet

Hvordan skal jeg få av den sparklen som er på baksjermene, lettest og ikke ødellegge bredderen ?

Kan man varme eller noe tro ?

Skal jo bruke store popper som syns jeg. Blir race look hele veien :mrgreen:

Skrevet

mener gasolin har noe "løsemidler" som får sparkelen til og bli porøs så du bare kan skrape den av med sparkelspade, men er litt usikker på om det var dem. de har mye rart for kaross arbe så jeg ville tatt en telefon og hørt jeg.

Skrevet

vis du ikke vil ødlegge bredderen. som jeg antar er i glassfiber eller plast? så må du ikke putte på noe løsemideler det vil jo da løse opp bredderen og....

beste er og slipe vekk sparkelen med grovt papir

Skrevet
quote]

Nope, vekt-effekt vet du. :wink: Med denne vekta denne bilen får, holder 188 diffen fint. Skal kjøpe forsterka drivaksler fra Australia. Med 16" hjula da, holder tinga med "kun" 350 whp

Så blir den mere en brei nok med E30 bakstillnga på. Er fort 30-40 kg mere med m5 bakstilling enn E30 M3 sin.

De drivakslingene fra Australia er gått ut av produksjon. Jeg har bestilt fra statene, driveshaftshop. De er litt dyere da, men mye bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...