thorbis Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Bruker man skikkelig grom olje vil man ikke ha behov for oljekjøler til diffen. jeg kjører med castrol sin olje til bmw diffbremser med extra lsd tilsettning fra mopar. og diff tempen min ligger på 90-100grader ved hard bruk. det er på en 90% bmw m3 dtm diff. blir kjøler i år for og få den ned i rundt 70-80 grader som den bør ligge på. nok ot. detta bir knallbra yngve og kristoffer. gleder meg til og se den lengs på skogen
hylle Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 På e30 bør man jo sette på difflokket fra z3, alle de har kjøleribber originalt, kalles også motorsport bakplate som man får til e30. spesielt bra hvis man sladder mye, en motorsport foring i diffen er sikkert bra å montere og.
thorbis Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 På e30 bør man jo sette på difflokket fra z3, alle de har kjøleribber originalt, kalles også motorsport bakplate som man får til e30. spesielt bra hvis man sladder mye, en motorsport foring i diffen er sikkert bra å montere og. har det difflokket jeg med alu foring i. fortsatt for varm etter det alf eng sier ihvertfall.
hylle Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Da er det bare å få gang på kjøling, eller sladde mindre... valget er vel lett det.. spesielt når du nå får s62 under huven.
thorbis Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 hehe ja kjøler og pumpe med vifte er handla inn alt
M3 Yngve Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Jeg brukte en varmtvannsteamer og diesel. Men fant ut at det holdt med varmtvann steamern. M3n var full av tecktyl, så jeg satt den på dekk og oppetter veggen ute og noen timer etterpå var den rein. Mye jobb, men det fortjener den Blir kjøpt inn litt småtteri til den også om dagen, så til høsten blir det bånn gass på den.
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Noen updates yngve? Ja, masse Må bygge om hele buret, da han jævla Svensken har brukt 40mm rør som hoved bøyle, og skjøta røra fremme ved A stolpen. Så nå blir det Linderud stuk på div her etterverdt.
///Mr.X Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Så nå blir det Linderud stuk på div her etterverdt. Linderud stuk, Mr.X utførelse ..og Yngve sine stensede plater
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Så nå blir det Linderud stuk på div her etterverdt. Linderud stuk, Mr.X utførelse ..og Yngve sine stensede plater Blir bra som fy dette
Pedi Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Kjekt å se at denne tråden endelig kommer med bilder. Og det beste av alt, jeg liker det jeg ser! Kom igjen Yngve, ikke vær kjip på bildene. Du vet vi elsker det... Dette er bilder som de fleste på bimmers vil se, så lenge de har sans for annet enn glansbilder og vaskemidler...
joachim sørlie Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 jaa, vi liker bilder! og derfor må du gi oss bilder, ikke vær så sparsom
///Mr.X Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 ...være snille gutter nå, så mulig det blir Julegaver på dere ( )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå