ealoken Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 de hvite felga yngve, hva heter de? Vet ikke, noe vi bare har "slengende" som prøve hjul hva skal du ha for de? hadde sitti som skudd på e28n..
M3 Yngve Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Skrevet Desember 24, 2011 Ikke tilsalgs, og er for mye rally stuk på dem at de kler en sliten E28
Jørgen-A Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Liker det jeg ser! Med denne farten blir det jo bil til våren vel?
SSM Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 nish men finn ut hva de heter da Tviler på han sier det før han har E30M3 en på veien Jeg vet det, men har fått streng beskjed om å ikke kjøpe slike haha!
M3 Yngve Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Skrevet Desember 24, 2011 Liker det jeg ser! Med denne farten blir det jo bil til våren vel? Takk du. Har 5-6 biler som skal bygges om først
M|Fjeld Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Det er nok feil , Oz Racing DTM Magnesium felger dette her!
M|Fjeld Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Joa, sant det Er hvertfall OZ Racing eller Compo TH Nå var mitt svar istad til ealoken så det er sagt
///Mr.X Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 ..Hjelpegutten? trodde folk var i jule stemning? Tror dette blir bra jeg Blir ikke en sveis igjen etter svensken, kun skikkelig Norsk kvalitets arbeid.
M-tech02 Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Blir bra dette;) men enda ett amatør spørsmål fra meg:P Hva er fordelen med ei rør ramme? er det vekt reduksjon og ett stivere chassie? kan hende dette er nevnt tidligere i tråden, men kjenner ikke jeg gidder å lese alle sidene på nytt:P btw GOD JUL folkens;) å Yngve med dette tempoet er du vell klar til sommertreffet på acr;)
M3 Yngve Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Skrevet Desember 24, 2011 Rør ramme er vekt, stivhet og man kan bygge chassi hvordan man ønsker Så er det gøy å lage og ikke minst ha noe ikke alle kan kopiere Blir nok ikke noe ACR i år. Skal nemlig bygge om 4 E46 til M3er og en til bane bil. Men med tempo til Mr her, går det unna som bare F. Nå skal jo alt inni byttas også, så tid tar det. Men mulig vi drømmer om juli treffet, eller sept MÅ vi da rekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå