///Mr.X Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Fett og se att det sklir ut totalt! ...det blir fort mye juging å prat under bygginga, så da blir den ene stål biten... ..blir til den andre (Fare for det kommer en update ikveld )
M3 Yngve Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Makan å du får gjort på en liten ettermiddag Får bygge videre på buret på mandagen Tror jaggu vi skal ut å kjøre i sommer jeg
///Mr.X Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Ja, var effektive timer idag gitt Mandag blir en fin bur dag å kjøring blir det! Kanskje vi rekker Våler? ( )
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Ja, var effektive timer idag gitt Mandag blir en fin bur dag å kjøring blir det! Kanskje vi rekker Våler? ( ) Våler er ikke noe mål, syns det aldrig er noe gøy der, liker ikke banen så ditt skal jeg ikke Men juli må vi da rekke Vi er jo ikke noen "lat sabber" vi
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Takker for all skryt Gøy at det er fler som har trua på dette bygget. Har selv god tror på at denne blir morsom å kjøre og "litt" tøff å se på Med motoren langt bak, og flytte av akselavstand opp mot 200mm, så må det jo bare bli lett kjørt. Så håper jeg på under 1000kg, og helst rundt 950 kg.
milhouse Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 trenger du en motor til? http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-M3-CSL-En ... _500wt_115 Kommer forresten ikke til å gå for det taktrekket til kompisen din desverre!
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Jeg har motor til denne, men takk for tipset.
///Mr.X Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Da har jeg å Yngve stått på endel ikveld, bøyd ferdig fremover streverene begge sider i ekstrem tight finish! Selvbygger bur selges, type: sötabror, betales med svenskvaluta
winchester Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Tight! Husk å få sendt bredderne iløpet av uka, Yngve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå