M3 Yngve Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Tight! Husk å få sendt bredderne iløpet av uka, Yngve. De glemte jeg lett i går, men skal se om jeg skal opp der på torsdag. Denne uka er det 1000 ting å gjøre. Garasjen nermer seg ferdig også.
tommyf Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Da har jeg å Yngve stått på endel ikveld, bøyd ferdig fremover streverene begge sider i ekstrem tight finish! Dette var meget bra gjort. Flott tilpassing
winchester Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Tight! Husk å få sendt bredderne iløpet av uka, Yngve. De glemte jeg lett i går, men skal se om jeg skal opp der på torsdag. Denne uka er det 1000 ting å gjøre. Garasjen nermer seg ferdig også. Hehe, forståelig. Flott, fyr opp bilder når den er ferdig.
M3 Yngve Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Vi kan vel si at vi er noe fornøyd med dette buret, når vi ingen av oss har gjort dette før ( jeg har vel laga noe off road bur til en Suzuki for 20 år siden, men det var glemt ) Litt flaks og klø seg litt i hue, så gikk det fint. Trenger frakt av ei gir kasse fra Trønderlag og hit, ev Oslo eller andre steder på østlandet. Noen som kan være snill å hjelpe meg med det ?
bmw-E30 Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg vet om en som kanskje kan ordne det, skal gi han en lyd så kan jeg komme tilbake til deg. Hvor i trøndelag er det snakk om?
brunsame Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Hvor fikk du kjøpt di platene med hull som du har sveiset inn mellom buret og karoseriet? Har leitet etter sånne uten å finne:s
Stian708 Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Kan muligens frakte gearkasse fra trøndelag og ned til sigdal 28 januar hvis det er interesant.
M3 Yngve Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Har fått frakt på kassa til fredage, men takk for tilbuda
Jås Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Senka 02 med feite hjul og breddere er knalltøff hvit!!..
ehrnst Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Bøst i hvit, ja. Men synes fortsatt fargen jeg nevnte ville vært tøff. Kanskje ikke med masse dekor men
M3 Yngve Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Senka 02 med feite hjul og breddere er knalltøff hvit!!.. Skal bli så lav som det går ann å¨få den. Tror Mr`n har jobba litt på egenhånd i dag, å da går det unna og blir meget bra
joachim sørlie Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 syntes alle skal ha hvite biler jeg, så jeg vurderer veldig og lakke min i en annen farge.. men helt klart, denne tror jeg hadde passa hvit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå