Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slapp av, dere får breddere begge to. [-X

Men til den prisen dere har fått de til, så er det laaangt fra 1 pri om dagen !!! :^o

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
25% drivverkstap i en m3 hørtes JÆVLI mye ut.

Er ikke heller det. Det er dynapac benkene som Viser lave tall. Benken på bjørnstad viste 245hjuk hk i en e36 m3 3.2. Det også dynapac. :)

Er det gjenganger at Dynapacene viser lave tall? Blir ikke de kalibrert som alle andre benker? Så hvorfor justeres de ikke bare litt opp hvis de viser feil?

Skrevet
25% drivverkstap i en m3 hørtes JÆVLI mye ut.

Er ikke heller det. Det er dynapac benkene som Viser lave tall. Benken på bjørnstad viste 245hjuk hk i en e36 m3 3.2. Det også dynapac. :)

Er det gjenganger at Dynapacene viser lave tall? Blir ikke de kalibrert som alle andre benker? Så hvorfor justeres de ikke bare litt opp hvis de viser feil?

Det ser slik ut ja. Kalibrering vet jeg ikke noe om, men du kan stille den in så den viser svinghjulshester og må da stille inn% tapet selv. Det er det nesten ingen som gjør pga det blir ikke riktig. Selv om det er ca 15% tap i en bil ca 350hk i denne benkem er det ikke 15% tap i en bil med feks 750hk. I den er det mindre.

Skrevet
Ikke så opptatt av de hk og nm jeg, bare motoren går bra :D

Tipper den lille lette bilen vil flytte godt på seg!!..:)

Ja, håper jeg også.

Når man ser hvor godt og morsomt gutta har med E30 med S50B30, så blir dette en del mere hk, noe lettere, vektfordelinga mere riktig og hjula i vær ende nesten. :D

For håpe ikke all den tiden vi bruker blir bare tull :shock:

Skrevet

Enig med Yngve. Er jo tusen ganger tøffere med sprek sugemotor enn turbo. Var før i tida turbo var kult, når få brukte det.

Skrevet

Har vært noe slapt i dag, men fikk gjort ferdig bære armene bak, så de skal nå til pulver lakking. :D

Mr`n fikk sveisa inn røret som skal til beltene og ellers stiver godt opp mellom buret. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...