M3 Yngve Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Lookin' forward to it! Hva gjenstår av bursveisingen per dags dato? Mener fast og bestemt på at Mr. X sa han skulle ta seg en tur opp hit og gjøre ferdig resten av sveisearbeidet. Ha ha, han har nok noen mnd til med ting. Motor, gir, forstilling og hele gulvet skal lages f;rst
Eksos Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Hærlig prosjekt! Har ikke sett det før nå faktisk, for dårlig av meg... Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
M3 Yngve Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Noen som har, eller bra tips på en radiator som kjøler noe jævlig og kansje ikke er så stor ?
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 vw transporter t4 med tilsvarende vifter:) Rimelig brei, men til gjengjeld nokså lav:)
halllon Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Fett! Jeg har grønne ruter til deg, når du kommer så langt (din jålebukk!)
M3 Yngve Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Fett! Jeg har grønne ruter til deg, når du kommer så langt (din jålebukk!) Takk du. Er de i glass eller plast kjekken ?
thorbis Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 glassruter er et must yngve. enten grønne eller bronze. denna blir så rå at farga glassruter fortjener den. må jo ha noesom er litt retro på den hehe.
M3 Yngve Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 glassruter er et must yngve. enten grønne eller bronze. denna blir så rå at farga glassruter fortjener den. må jo ha noesom er litt retro på den hehe. Ja, skal ha dem Fredrik her Fy f, rydder at av den gamle leie garasjen, å fytti så mye jeg har. Masse må selges så ta en titt på salgs annonsen vær dag i helgen og neste uke.
M3 Yngve Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Da har jeg handlet inn noen nye kalipere For håpe de går over alle 16" mine nå da, og ikke subbe i inner kanten Blir å bruke E46 M3 skiver mestsannsynlig.
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Savner en "Liker" knapp her! Gromme deler:)
///Mr.X Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Dem var jo fine Yngve \:D/ Bit will it fit?! ..har jo forsåvit ikke vært noe problem å få ting til å passe før Har linet opp traversen å satt på PeeBee macup armene klare til mandagen Er jo da den "spessielle" å over gromme update'n kommer, da må folk sjekke tråden på kvelden
Rayman Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Gromme bremser på grom vogn Fant denne på nettet, vet ikke hvilken bredding det er her men synest den så rå ut!
M3 Yngve Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Kjøpte sånt bredde kitt, men fant ut at med alle modsa som har blitt gjort, blir det mye bedere med stål skjermer. Da kan jeg bruke bilen på is kjøring også :mrgreen Blir noe breiere også, og skal prøve E46 skjørter og turbo front. Prøver å lage en bil som kan brukes til ALT. Håper på at den kan gå litt raske rundetider også, med den vektfordelingen den får, burde den få bra balanse. Å kjøre på isen er nesten like morsomt som sommer kjøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå