Pedi Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 2k syregrunning Regnet nesten med det, men klarer dere å komme til overalt da??
///Mr.X Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Yngve gikk på turn i sin tidlig ungdom, så det går fint
Jås Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Yngve gikk på turn i sin tidlig ungdom, så det går fint Hehe...
M3 Yngve Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 Yngve gikk på turn i sin tidlig ungdom, så det går fint Er da nesten "ungdom" enda jeg da. Å få grunna overalt blir ikke noe problem Du skjønner her er det bare utfordringer, ikke problemer
spruddel Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Det vanskelige er en bagatell, det umulige en utfordring
e30_joakim Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Det finnes ikke problemer , bare løsninger kommer det flere bilder snart ? kjeder meg på jobb å vil ha noe å se på !
halllon Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Har sjekka ruter, og jeg har nok blingsa litt, lol... Men jeg har en framrute som det er noe slags toning på i tillegg til en blågrønn tona solskjermstripe på toppen, og et originalt bakvindu med varmetråder. Har også noen ålreite rette, kun grunna framskjermer som er kappet opp for Turbo-breddere. Har også original tii innsugsboks men den kan det vel hende du ikke trenger
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Kjipt Ja ja, har org ruter, så for bruke dem. Takk for at du tatta etter
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Da har vi fått plasert motoren der den skal stå Motor begynner å ta form, så snart er det traversen og demper tårna som skal settes der vi ønsker.
///Mr.X Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 ....og jeg har nok blingsa litt, lol.. Du har nok fått i deg alt for mye fersk gratis/sponset gummi røyk ha|||on ( ) Ble bra det Yngve , '..der ingen skulle tru en S54 kunne bu'
Jørgen-A Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Motor litt inni bilen og bolta fast i rammevangene er gull
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Motor litt inni bilen og bolta fast i rammevangene er gull "litt inni" er vel sånn det skal være om dagen. Må bytte den siste bluggen inni bilen kansje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå