Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takker :D

Den skal kun gå runde tider å er ikke min nei.

De felgene har nok bytta eier alt, til han som sveiser og står på her :mrgreen:

okei :) jævla rått prosjekt hvertfall! :)

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hvor stor er grunnflata på den garasjen din yngve ? ere sånn at du har plass til 4 biler inni der eller ?

Ca 68 kvm. Plass til 4 biler går fint :D

Skrevet

Kjempe fin garasje, skal gjøre det samme til sommeren"kom litt fort i år" med min. Det eneste du må være forsikktig med er og sveise i garasjen. Da du rissikerer og få mellom 50-70% avkortning av oppgjør V/brann. Det er kun gipsplater de godtar.

Skrevet
Fett. Er det shs bygd motor og eller?

De til Paul er ikke det. Men min er der oppe i Nord og blir snart begynt på. :mrgreen:

De har lage en S54 til en rallycross kar, og den yter 350 whp på dyno lik PPF sin. :shock:

Så¨jeg har bestilt min 350 whp jeg også, så håper jeg at det holder for en gammel fyr som meg. :wink:

Håper også da, at med liten vekt og ikke så mye hk, at dekka holder noen flere runder. Så man får en del mere kjøre tid pr heat liksom. :D

Skrevet
Det kommer til og bli sinnsykt rått. Jeg syns det er bra noen går for sugis og i disse turbo tider :D

Jørgen, dette skal jeg kopiere og huske på at du sa, he he :wink:

Ja, for håpe alt dette vi gjør blir bra en gang :shock:

Skrevet

Kan du bare gjøre :D

Men tror jeg går for turbo en stund til :)

Ja får håpe det blir bra til slutt, har selv drevet på med bilen i dag. Driver med ledninger og greier. Blir start snart håper jeg :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...