G-RACING Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Mektig imponert, skulle nesten hatt M-logoen i flisene
M3 Yngve Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Håper det snart kommer oppdatering på 02'en Var å gjorde litt med den i går, og som nevnt ikke tid til den så mye, om dagen Men et par innfestninger på forstillinga er lokalisert. PeeBee skal lage nye bærearmer, så jeg får mye sving og hjulet skal stå normalt !!
M3 Yngve Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Mektig imponert, skulle nesten hatt M-logoen i flisene Det har en kompis av meg, og jævla kult det.
Anders92 Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Sett bilde av den ///M logoen i flisene.. Du er vel rette mann til å invistere et par laken for det, du?
|Ole| Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Det er jo ikkje litt kjekt å oppdatere sin egen tråd når man ser sånt som dette her...
Gunnar Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 spruddel, Tenkte å ha spottene i lista/kassen over porten, under gesimsen. Porten er 5 meter. Greit med mye lys i åpningen, og ser fancy ut når det lyser ned på porten, men det går en grense for hvor mange en kan ha og. Tror det blir 4 eller 5 stk. 3W LED. Forøvrig er ikke 70m2 for garasje noe å klage på - her i Sandnes kommune er grensene 40 og 45m2, alt etter hvilke reguleringsplaner en hører til under!
Kjakan Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 3W er ut de no 4W som e tingen koster dogg litt meir.. men holder fortsatt med 1 driver Blir jo bere KONGE dinne 2002'n her da! Og ei meeget oppegåande garasje!
Jås Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Det er jo ikkje litt kjekt å oppdatere sin egen tråd når man ser sånt som dette her... Enig! Dette er rett og slett demotiverende for oss andre dødelige...
Nupen1 Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Håper det snart kommer oppdatering på 02'en Var å gjorde litt med den i går, og som nevnt ikke tid til den så mye, om dagen Men et par innfestninger på forstillinga er lokalisert. PeeBee skal lage nye bærearmer, så jeg får mye sving og hjulet skal stå normalt !! Ja du har å gjer på ellers og ser eg Konge med PeeBee armene, får dei jo med akkurat den spec'en du ønsker Er ikkje ofte enn treffer på slik service som du får der!!
spruddel Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Kjør 5, kul effekt når de står ikke så altfor langt fra hverandre når man får den effekten av en lampe som overtar for en annen.. Håpløst å forklare sånt, lettere å tegne
joachim sørlie Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Når jeg så det bilde der ista så lagra jeg det og hadde tenkt til og poste det her, men det gjorde vist du
M3 Yngve Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Fått på nye dekk og brukte felger på 91 til frøkna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå