Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Håper det snart kommer oppdatering på 02'en :roll::)

Var å gjorde litt med den i går, og som nevnt ikke tid til den så mye, om dagen :?

Men et par innfestninger på forstillinga er lokalisert. PeeBee skal lage nye bærearmer, så jeg får mye sving og hjulet skal stå normalt !! :mrgreen:

Skrevet

Det er jo ikkje litt kjekt å oppdatere sin egen tråd når man ser sånt som dette her...:P

Skrevet

spruddel, Tenkte å ha spottene i lista/kassen over porten, under gesimsen. Porten er 5 meter. Greit med mye lys i åpningen, og ser fancy ut når det lyser ned på porten, men det går en grense for hvor mange en kan ha og. Tror det blir 4 eller 5 stk. 3W LED.

Forøvrig er ikke 70m2 for garasje noe å klage på - her i Sandnes kommune er grensene 40 og 45m2, alt etter hvilke reguleringsplaner en hører til under!

Skrevet

3W er ut de no :) 4W som e tingen :P koster dogg litt meir.. men holder fortsatt med 1 driver :)

Blir jo bere KONGE dinne 2002'n her da! Og ei meeget oppegåande garasje! :)

Skrevet
Det er jo ikkje litt kjekt å oppdatere sin egen tråd når man ser sånt som dette her...:P

Enig! Dette er rett og slett demotiverende for oss andre dødelige...:)

Skrevet
Håper det snart kommer oppdatering på 02'en :roll::)

Var å gjorde litt med den i går, og som nevnt ikke tid til den så mye, om dagen :?

Men et par innfestninger på forstillinga er lokalisert. PeeBee skal lage nye bærearmer, så jeg får mye sving og hjulet skal stå normalt !! :mrgreen:

Ja du har å gjer på ellers og ser eg :) Konge med PeeBee armene, får dei jo med akkurat den spec'en du ønsker :D Er ikkje ofte enn treffer på slik service som du får der!! :applause:

Skrevet

Kjør 5, kul effekt når de står ikke så altfor langt fra hverandre når man får den effekten av en lampe som overtar for en annen.. Håpløst å forklare sånt, lettere å tegne :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...