sv90 Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 ferdig med e46 m3'en no yngve ? jeg var ferdig i går og hadde meg en stemnings oppstart
M3 Yngve Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 ferdig med e46 m3'en no yngve ? jeg var ferdig i går og hadde meg en stemnings oppstart Om den er ferdig og du kjører med den nå, har du vel glemt mye og det lyser på det meste i speedoen. ?? Du dreit i å sveise forsterkninger bak osv da ? Jeg stresser ikke, for hastverk er lastverk Men om jeg ikke hadde hatt en gåen motorlapp, så hadde motoren også vært i. Jeg har fått sveisa inn forsterkninger + til V staget under ( som er meget viktig) M3 tank, bakstilling, bytta om brekkvirene ( noe man MÅ gjøre fra UK bil) og ellers fått på alt av bremser, nye dempere, fjærer osv. Så er forstillinga på.
sv90 Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 ferdig med e46 m3'en no yngve ? jeg var ferdig i går og hadde meg en stemnings oppstart Om den er ferdig og du kjører med den nå, har du vel glemt mye og det lyser på det meste i speedoen. ?? Du dreit i å sveise forsterkninger bak osv da ? Jeg stresser ikke, for hastverk er lastverk Men om jeg ikke hadde hatt en gåen motorlapp, så hadde motoren også vært i. Jeg har fått sveisa inn forsterkninger + til V staget under ( som er meget viktig) M3 tank, bakstilling, bytta om brekkvirene ( noe man MÅ gjøre fra UK bil) og ellers fått på alt av bremser, nye dempere, fjærer osv. Så er forstillinga på. heheh nei kjører den ikke holder på og sveise på hjulbuer bak! hvorfor må det byttes om på brekkviere ? gikk fint på min :S
M3 Yngve Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Bare starta ja, typisk Bergensere å skryte !! Så du fikk fint på begge mutterne ?? Den ene er nok litt for kort ? De er ikke like, så de står motsatt av H-ratta biler.
sv90 Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Bare starta ja, typisk Bergensere å skryte !! Så du fikk fint på begge mutterne ?? Den ene er nok litt for kort ? De er ikke like, så de står motsatt av H-ratta biler. hehehe ja vi er flink på det men begynner og nærme seg! fikk på begge to ja det jeg har igjen er: fester til v staget lufte bremser bytte abs følere og få ferdig hjulbuer og montere vinduer bak etter lakk og sport knappen
M3 Yngve Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Har du bytta clutch pumpa da ? Kobla opp el setene osv ? Må flytte vannmåleren, forlenge til spyler tanken og masse deksler under for det skal bli bra vet du Du burde sveise inn forsterkninger til bakstillinga. De sprekker på 320 liksom. Ha
sv90 Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Har du bytta clutch pumpa da ? Kobla opp el setene osv ? Må flytte vannmåleren, forlenge til spyler tanken og masse deksler under for det skal bli bra vet du Du burde sveise inn forsterkninger til bakstillinga. De sprekker på 320 liksom. Ha har ikke byttet clutch pumpa nei kunne ikke se noe forsjel på de :S edit: samme delenummer på etk også hadde elseter fra før så trengte ikke det heldig vis ferdig og forlenge kabler ja og deksler er selvsakt på plass i know men skal bestille forsterkningskittet vi snakket om fra turner og hive opp tar det seinere nå jeg lufter bremser og det andre mye lettere og gjøre det når jeg har den på løfte bukk
Testpiloten Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Regner med du ikke skal på ACR med denne bilen M3 Yngve, men planer om å ivei med noe annet??
M3 Yngve Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Regner med du ikke skal på ACR med denne bilen M3 Yngve, men planer om å ivei med noe annet?? I år blir det bare å passe på div kunde biler, og være på side linja. 02 kommer som en rakket til våren den "Sikkert vår tegn" S54`n ute å slikker sol Måtte vaskes litt også Å vips, så satt den i bilen
bredesen Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Nydelig garasje. Hvor fikk du tak i innredningen?
M3 Yngve Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Nydelig garasje. Hvor fikk du tak i innredningen? Er oppjassa Sidal/ Ikea kjøkken, og mekke da andre selv
M3 Yngve Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Skjer det ikkje nåke med 2002en for tida? Nei
Thunegutt Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Skjer det ikkje nåke med 2002en for tida? Nei Skjerpings Yngve
M3 Yngve Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Jeg må få unna noen selge biler og få inn litt kr. Så 02 skal stå over klar om 1 år den + E30 M3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå