stef Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Lurer på hvor de to ledningene som er like ved dempertårnet skal? Mistenker at de skal på pluss, noen som kan bekrefte det ? Mvh Stefan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 jepp sansynlegvis + hadde problem på ein e34 eg satt sammen og da var desse to lednigane lakt til jord - dermed alt dødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stef Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Då satser eg på pluss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 På min facelift e30 325i er disse jord. Skrudd fast på dempertårnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 De skal nok kobles til jord. Pga fargen og at de er avsluttet med ringkabelsko ved dempertårnet tyder veldig på at dette er jord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Stemmer att det er jord ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stef Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Ok, takker folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stef Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Koblet disse til jord, men da var alt dødt!! Prøvde så på pluss og da klikket det i sikringsboksen og speedometeret ++ var lys i, men skjedde ingenting når jeg vridde om nøkkelen.. Er godt mulig jeg har koblet feil et sted.. pga det er lys i speedometeret selvom ikke nøkkelen er i, og er akkurat som noe stjeler strøm når jeg vrir om nøkkelen. (lyset i speedoen blir svakere men ingenting annet skjer) :S Også brente jeg ene ledningen til oljenivå føleren når jeg koblet disse på pluss... (kortslutning?) Noen som har anelse om hva som kan være gale ? Har selv en mistanke om kontaktstikket eller starteren.. Skal prøve å laste opp en film når jeg vrir om nøkkelen. Mvh Stefan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå