mudbug Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Hi! Hvis jeg tar på hjulet (førersiden, kl.9 og kl.3), så er det bitte litt slakk. Du hørte litt bankelyd. det er ikke slakk på kl.12 og kl.6. Er det hjullager eller knirkeforing???. Takker for råder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohboy Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Da er det jo bare å sette det på klokka 12 da, men det er for seint så jeg anbefaller deg å vente til kl 18 å det er jo bare vente 3 timer til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Hi!Hvis jeg tar på hjulet (førersiden, kl.9 og kl.3), så er det bitte litt rister. Du hørte litt bankelyd. det er ikke rister på kl.12 og kl.6. Er det hjullager eller knirkeforing???. Takker for råder. Er det knirkeforing, så skal du kunne se det visuelt, ref. denn videoen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Jeg skiftet øvre bakre arm, så var slakk forsvunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå