håkon_w Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30395406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 tja virka sliten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Vel, jeg så på sen 70 tidlig 80 talls 6ere når jeg skulle ha min, og jeg prøvde noen, og du kommer til et punkt der du ønsker at du hadde servo og andre småting som kommer på de senere modellene... Kan du skru, så er vel dette et helt greit utgangspunkt vil jeg tro. Merk dog at du ikke deler samme partpool som min, da din deler mye med E12, og ikke E28 som senere 6`ere gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Eneste grunnen til at jeg skulle kjøpt noe slikt var å ta interiøret av den. Det er en USA modell som innebærer katalysator og forferdelige lykter, blinklys og fangere, samtidig virket den nokså sliten selv på bilder, og bilder pleier å lyve ganske bra. Når det gjelder sent 70-talls E24 har alle såvidt jeg veit servo og er bygget på E12(5-serie). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Jeg har vurdert å kjøpe den som delebil, og ifølge selgeren er den faktisk ganske grei i stålet. Men ja, bilder kan jo lyve ganske mye. Vel, jeg så på sen 70 tidlig 80 talls 6ere når jeg skulle ha min, og jeg prøvde noen, og du kommer til et punkt der du ønsker at du hadde servo og andre småting som kommer på de senere modellene... e12 basert e24 er ikke så primitiv som du fremstiller her Den er dog primitiv nok, og det er egentlig ett pluss i min bok. Jo mindre elektronisk, jo mindre kan gå galt.Kan du skru, så er vel dette et helt greit utgangspunkt vil jeg tro. Merk dog at du ikke deler samme partpool som min, da din deler mye med E12, og ikke E28 som senere 6`ere gjør. e12 og e28 baserte 6ere har ca like mye til felles som det er forskjeller. Hovedforskjellen er understellet og motorkonstruksjonen. Men resten er i grove trekk det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå