Bchris Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Hei! Skal kjøpe "Dynavin V5 DVN-E46" og ser derfor etter den rammen som gjør det mulig å flytte klima anlegget ned et hakk der "brilleluken" er. Har funnet på Schmiedmann.no, men sliter med å se om eg har med røykpakke eller utenrøykpakke... Har ikkje sigarett tenner i min, er bare en plastplugg, men er jo mulighet for å sette i tenner er jo 12v uttak.. Så er dette ikke røyk? Hvordan ser eg det ellers uten å ta den ut å se på dele nr.? Her er dei t rammene eg har funnet på schmiedmann: Med røykpakke: http://schmiedmann.no/51-16-7-001-410/p ... ummer.aspx Uten røykpakke: http://schmiedmann.no/51-16-7-001-408/p ... ummer.aspx Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic slik at problemstilling kan søkes opp ved fremtidige anledninger.
Kennethe34 Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Om du har plastplugg så er det for ikke røyk. Forskjellen mellom de to rammene er at askebegeret (på biler med smokers package) ikke passer nedi ramma på biler uten smokers package. Ellers er de like
Iceybear Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Nyttig info for fler Jeg lurer på en annen ting innen temaet, det er 3 askebegere i min E39, siden jeg ikke røyker sigaretter føler jeg det er noe unødvendig.. Finnes det noe annet krims krams man kan ha isteden? Det er det i kupèen og de 2 bak i dørsidene det er prat om altså.. Tenkte kansje det var noe andre alternativer? små rom eller noe som helst? tannpirkerdispenser?
stian1990_2 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 De to bak kan du fjerne om du vil, slik at du får mer plass til oppbevaring.. Det i midten kan bygges om til ipod docking om dette er interesangt
Iceybear Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 det er mer interessant enn askebeger iallefall.. haha takk for informasjonen
wicky124 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 askebegerplassering i E39 er ganske merkelig...
wicky124 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 ja..nesten umulig å trekke oppi der...bedre å bruke den som myntholder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå