Gjest Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Skal ut med motoren på min 325ix, har kommet så langt at det er bare girkassen som holder igjen. Lurer derfor på hvor det er best å løsne. Er så f... så trangt der fordelingskassen og girkassen sitter i hverandre. Må man senke de ned sammen eller er det mulig å få disse fra hverandre slik de står boltet fast?
Gjest Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Ingen som har noen erfaringer med dette, hadde vært fint å fått ut motoren før helgen er over
janerik171187 Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Om jeg husker rett på en delebil jeg hadde. Så fjernet jeg mellomaksel bakover og fjernet akslene framme og tok den ut med alle kasser på.
Gjest Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Ble ordning, fikk skrudd den fra hverandre mellom girkassen og fordelerkassa etter litt knoting
janerik171187 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Skru av fordelerkassa først da vel Tok med fordelerkassa og diffen framme med motoren ut. Hjelper à ha vinklingsbar adapter på elefanten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå