H_Vatn Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 hei vurderer og selge et lite prosjekt jeg har stående til fordel for billigere bruksbil:) 85 mod 518 som er godkjent ombygd til 528i har 535 bremser rundt om bilstein dempere bak står i en m30b34 nå som har gått med turbo noen år. mangler litt deler rundt om kring. som fangere og lister dårlig i lakken noe rust på demper tårn fram og en kanal må byttes skulle vært inn på eu i august. men siden den står uten bakstilling og slik så har den ikke vært der. har skilter liggende. for mer info ring eller send sms 40046024 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 pris og flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 +1 pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Hva heter fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 pris og flere bilder? +1 pris kunne tenkt meg rundt 15 k for den. under det så har jeg mer igjen for og bruke den som delebil. flere bilder kommer:) Hva heter fargen? hadde vært morro og vist farge koden selv gitt. vis dere lurer på noe send sms eller ring. det er mye lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthuroie Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas9 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Hei! Muligheter for noen flere bilder? Kjørbar? Send bilder på tuften@gmail.com Mvh Thomas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnfire Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 hei gir deg 16k for den har ein 735 e32 med skinn seter i sportutgaven somm er full elektrisk med 18 ac felger med nye dekk på om du er intresert i bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 går det ann og sette på bakstillinga så kunnet jeg hentet bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 pris og flere bilder? +1 pris kunne tenkt meg rundt 15 k for den. under det så har jeg mer igjen for og bruke den som delebil. flere bilder kommer:) Hva heter fargen? hadde vært morro og vist farge koden selv gitt. vis dere lurer på noe send sms eller ring. det er mye lettere. Har vel skaffet seg scanner nedpå Kr.Sund karrosseri nå, så du kan scanne og få lakk koden;) Hadde jeg hatt cash til overs, hadde jeg kjøpt den Halfdan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Har du farge koden? skulle hatt den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Har du farge koden? skulle hatt den fargen Om du tar deg tid til og lese tråden vettu, får du svar på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Får du tatt noen bilder av bilen og motorrom slik den står nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 har alle delene som trengs for og få den kjørbar og eu godkjent men har liten tid til overs. men må bare ta meg tid til det da det kommer til og bli en knall vinterbil. vis noen er SKIKKELIG interisert så får dere sende meg en sms eller ring. så kan jeg kanskje selge da jeg har en 524td på hånden og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 tilsalgs igjen. grunnet seriøs mangel på tid og plass. selges kr 10000. fort! Ring vis du lurer på noe 40046024! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå