torko Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 har to liter veivsensor... for øyeblikket prøver jg å starte med b20 hjernen. vil ikke risikere at noe skal skje med den andre i og med at jeg feilsøker og prøver meg fram så mye..
torko Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 som jeg sikker har sakt tidligere: jeg får støm inn på coil, altså til ledningerne på coilen, men selveste coilen, og ekstra coilen virker død. virker for meg som om den ikke får sitt impulsslag fra ett eller annet sted, kan dette være noe...?
Melkvik Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 jeg har preface, - har ikke noe kontakter på girkasse for trigger.... Hvis det ikke er 2 trigger følere på girkassen din, så er det ikke en b25 preface motor du har.... Dermed vil det ikke være plug and play......
torko Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 jaha.. det virker veldig rart, med tanke på at alt egentlig har passer rett over...:S og at jeg bruker samme hjene og elnett og egentlig alt. var ikke noe trigger på min gamle heller, den funka jo.
torko Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 DAAAAAAAAAAAAAA har jeg endelig fått start på bilen min:D:D:D:D:D - det var impulsgiver fra kam, altså føler for impls fra sylivder 6, via tennkabel som var defekt, ikke selveste tenningskabelen, men den kabelen som er surret rundt denne som går til et stikke like ved pc utgangsstikket:D så da er problemet løst. tusen takk for all hjelp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå