martinsladde Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 som overskriften sier, har kjøpt meg en m42 motor idag og det fulgte det med ees boks, men ingen nøkkel... er det noen mulighet for og gå forbi denne? eller kan jeg bare drite i og plugge inn ews boksen? for jeg veit heller ikke hvor jeg skal plugge den inn:S fint om noen har svar eller en link der svaret står:)
marjoh Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 startsperre kan vel kanskje bli et problem?
NA Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 M42 er det ikke startsperre på. Er det startsperre på motoren din og den er orginal er det vel helst en M44 motor du har kjøpt. Er jo fullt mulig at motoren kan ha fått ettermontert startsperre da, men det virker litt usansynelig.
martinsladde Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 er m42 motor er jeg helt sikkert på, jeg veit ikke fulgte med en ews boks til den, men mener det skal gå uten?
NA Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Ja, altså en M42 er ikke levert orginalt med startsperre. Så om det er det i ledningsnettet som sitter på den nå er det ikke orginalt. Om du ikke får start med det ledningsnettet er det bare å skaffe et orginalt et.
martinsladde Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 ok da får jeg prøve det først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå