aottesen Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Ser jeg glemte hermetegna, ja.. Skulle jeg hatt en i garasje for kjøring på varme, tørre, søndager, så hadde det ikke vært aktuellt å kjøpt en som var bygget hjemme, eller av SS Performance for den saks skyld. Til leik og moro, stilles det andre krav.. Men, 30k+ for donorbil, pluss et helt ok 320--> karroseri, så kan man altså begynne og flytte over, ETTER å ha vært hos BT for plombering av deler?
bjsyse Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Nytter ikke å dra til BT for plombering av deler når de ikke vet om det står på orginalt eller ikke. Du må til et merkeverksted som kan sjekke at de delene faktisk tilhører en m3.
krz- Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Ingen som tørr å gjette sann ca pris da?
-Erik- Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Ser jeg glemte hermetegna, ja..Skulle jeg hatt en i garasje for kjøring på varme, tørre, søndager, så hadde det ikke vært aktuellt å kjøpt en som var bygget hjemme, eller av SS Performance for den saks skyld. Til leik og moro, stilles det andre krav.. Men, 30k+ for donorbil, pluss et helt ok 320--> karroseri, så kan man altså begynne og flytte over, ETTER å ha vært hos BT for plombering av deler? Får nok ikke en m3 fra england engang for 30 ferdig fraktet og momset til landet nei... Husk at ikke alt passer fra en engelsk bil. Speil, dashbord, interiør deler, tannstang osv.. Men når det er sagt er det nok ikke noe problem å få til et billig bygg om prisen er det eneste du prioriterer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå