MikaelR Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Har noen prøvd disse e30 bakløktan som selges på ebay? å hva syns bimmer folk om dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Har ikke prøvd dem selv, man må ha fargede pærer for å få "riktig lys" på kjøre og bremselys, noe som skjelden ser bra ut. Og vi synes slike lamper er stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Har ikke prøvd dem selv, man må ha fargede pærer for å få "riktig lys" på kjøre og bremselys, noe som skjelden ser bra ut. Og vi synes slike lamper er stygge. hehe ok er denner typen bedre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Ikke bry deg så mye om hva andre synes du. De fleste her inne tolererer ikke annet enn M3 look på alt Synes nok jeg også de første var litt ekkel men de siste syns jeg er kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Ikke bry deg så mye om hva andre synes du. De fleste her inne tolererer ikke annet enn M3 look på alt Synes nok jeg også de første var litt ekkel men de siste syns jeg er kjempefin ja det er sant hadde løst på svarte løkta, siden di ska på en rød e30 Det her er vell di mest popelære svarte løktene, men di kosta 450euro Så tenke kansje disse kunne funger, men er litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Ikke bry deg så mye om hva andre synes du. De fleste her inne tolererer ikke annet enn M3 look på alt Synes nok jeg også de første var litt ekkel men de siste syns jeg er kjempefin Og med M3 look så mener du..? M3 kom med originale lamper bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Og med M3 look så mener du..? M3 kom med originale lamper bak. Ikke ta det så veldig høytydelig altså. Var sånn generelt ment så er de fleste her veldig opptatt av M3 look noe som jeg i mindretall ikke er helt enig i. Derfor denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 har di lampene så du hadde på bilde øverst. kan få kjøpe di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå