turbo1991 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Har du fått gjort det hos han russiske i Drammen? Så jævla rå ut! nye X3 det eller? Er X5 det der...
Bliza Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Har folie på min, og ja, det er litt rått fy søder for en sinnsykt fin x-serie!
Torbjorn Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Bare for å neve det så er ikke bilen din 1994modell, det er en 1992 modell
ThomasEK Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 haha ja, fant ut av det... stod 1994 i salgsannonsen han hadde, så derfor det har planta seg i huet. men 1994 mod har vel annet ratt med airbag i
ThomasEK Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Da var bilen havna i grøften, for se an skadene til uka... Forbanna husvert som ikke kan lage vei, heiv sand å store steiner langs veien.. Det har jo regna i natt, så bare et svært gjørmehull med farlige steiner!! Datt rett i grøfta 1m ned, måtte slepe den opp igjen. Noe som er gått løst under der, men ikke sjekka enda :/
Bliza Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Da var bilen havna i grøften, for se an skadene til uka... Forbanna husvert som ikke kan lage vei, heiv sand å store steiner langs veien.. Det har jo regna i natt, så bare et svært gjørmehull med farlige steiner!! Datt rett i grøfta 1m ned, måtte slepe den opp igjen. Noe som er gått løst under der, men ikke sjekka enda :/ huff da , last opp bilder når du får sett da
ThomasEK Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Utroli flaks... Ingenting som har skjedd utenom et grøftelys feste som knakk Hatt bilen på bukk å greier, men ingenting... Fikk beskjed av Husverten at veien her blir mye verre på vinteren. Så lurte i om jeg skulle prøve å få tak i en 4x4... Hvordan er Bmw IX serien? trekker den godt på vinter?
ThomasEK Skrevet September 17, 2011 Forfatter Skrevet September 17, 2011 Bursdags kaka som Bjørn Ali laget til meg ble utroli bra... Så sånn ut etter 5 min... å forsvant ganske fort resten Så anbefaler www.aliscustomcakes.com til alle!!
ThomasEK Skrevet September 17, 2011 Forfatter Skrevet September 17, 2011 Er ikke så mye å følge med på du Men ser ut som om det blir en E30 325IX på meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå