BmwM5 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Nå selger jeg del for del, siden ingen vil kjøpe alt på en gang.. ramser opp noe av d jeg har. delene er fra 86-87mod 325i 2dørs.. bare å gi bud... innsug komplett dyser llm bensinpumpe toppdeksel litt div motor deler utvendig ny orginal reg reim i eske abs pumpe abs hjerne solskjerm sort.. div deksel og dersbord og haskerom +++ annet innvendig bremse calipere framme og bak for abs baksete dørpanel frontrute (skal være som ny) grønn tonet oppe sideruter bak og bakrute og en dørrute. 2dører med ruter i 2stk koffertlokk spoiler, orginal bmw. skal vel ha h og v hjulbuer bak 325i instrumen - SOLGT chekk kontrollpanel ++ har ikke motor, girkasse, diff eller understell.
T_A_L Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 hvor mye for bremse calipere framme og bak?
BmwM5 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 skal se om jeg får tatt bilde i morgen.
BmwM5 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 fikk litt tid i dag, så har tatt bilde av d meste, men ikke av alt.
BmwM5 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 ........................................
hermanoo90 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 pris for den nye frontruta med grønn toning?
bmw_man Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Pris på hjulbuer h + v side.? Svar på PM. Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå