Frankkkk Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 bytter kun i penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankkkk Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Mye arbeid for å få den godkjent? hvordan er det å bygge om til manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankkkk Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Har sett over bilen og har kun sett bremse skivene er slitte so jeg har kjøpt nye og montert dei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Om den fortsatt er tilsalgs i sluttn av oktober så kommer jeg og henter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankkkk Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Kommer en å ser på den på torsdag so vist ikkje den blir solgt då kan jeg si frå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 ja gjør det! svart m5 skinn det er i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 er ikke lange biten for meg å hente heller.. kommer til og bygge om til manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankkkk Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 M5 stoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankkkk Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankkkk Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankkkk Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Hvordan er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankkkk Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Var litt på døra som jeg har fjernet no so er de litt på et jekk feste men er berre å pusse vekk og male på nokke er ikkje hål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå