ThomasEK Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Hva er dette? ser ut som det er en tempratur giver... Noe jeg kan gjøre for å "jukse" den til å funke? F.eks. å bleede slangene, tette de eller skjøte de isammen?
Kennethe34 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Det er en slags termostat som sirkulerer kjølevann igjennom gassspjeldet ved kalde temperaturer/kald innsugningsluft. Strips den bare opp en høvelig plass, har ikke noe å si hvor. Jeg har kjørt uten den både på E34 og E36 vinter og sommer uten problemer
ThomasEK Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Ok. Takker Da lurer jeg på hva som er gale :/ Av og til så er den "hissig" å drar ganske godt... Noen dager så virker den liksm "tom", litt dau.. Sånn så nå nettopp så var den ganske dau, stoppet å startet igjen etter en time så var den frisk igjen... (må jo ut å kjøre når det regner )
Kennethe34 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Ser på bildet at du har teipa sammen innsugningsluftbelgen din Jeg ville begynt med å bytte den og så ta en batteri reset i 30min for å slette adapsjoner i motorstyreenheten.
ThomasEK Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Forrige eier har teipa ja Skal få tak i ny slange/rør og luftfilter boks... Heller ha Greenfilter innsats filter isteden. Bare koble av batteriet i 30 min? Så er alt resatt da eller..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå