Erik89 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Legger ut veibeskrivelse senere, men ta et søk på flittig motorsenter/grenland motorsenter? Det er ute i skogen, forbi/ved luksefjell i skien
///ben Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 http://www.1881.no/Kart/?p=%7b59.325302 ... cSkien%7d# Det er fra Arkaden og opp til flittig, altså GMS eller Grenland motorsport senter )
SofaKingFresh Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 kan det legges ut veibeskrivelde dit kanskje? Møt oss på Shell Wattenberg 10:45? Så slipper du veibeskrivelse oppover. Da kan du heller bare følge etter oss.
Erik89 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Eller det Jeg snakket med en fra SSPerfomance idag, og de hadde ikke hørt noe om dette treffet..kjipt.. Men han skulle se hva han fikk til, og håpet på at de fikk rotet seg opp imorra med noe gromt no for oss ;D
wicky124 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Hvor mange er det som kommer egentlig?
Lars-Nord Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Tar en tur jeg. Fint vær og hyggelig folk der nede.
///ben Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Har makst tur i dag. Skulle gjøre bilen klar til treff i dag, endte med knekt list på kofferten, og nøklene nåst inne i bilen.... Får den faen ikke ut, lite sugen på å knerte en rute liksom
fish Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Eller det Jeg snakket med en fra SSPerfomance idag, og de hadde ikke hørt noe om dette treffet..kjipt.. Men han skulle se hva han fikk til, og håpet på at de fikk rotet seg opp imorra med noe gromt no for oss ;D Hmm... Hadde jo vært kjekt med noen gromme biler derfra ja. Har ligget ute på BMWCCN sitt forum ei stund nå hvertfall, så dem er tydeligvis ikke inne der da.
fish Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Har satt ut noen enganspaller med påskrevet BMW-treff på langs veien nå, så hvis de får stå i fred i natt, så burde de være til hjelp for å finne frem.
Erik89 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Flink du er fish! Håper på fint vær, ihvertfall opphold til imorra Alle må sette inn bestillinga si på været!
fish Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Jo, takk takk. Eneste ulempen med alle disse forberedelsene, er at man utsetter alt til siste liten. Det vil si i mitt tilfelle er at jeg faktisk ikke har fått gjort bilen ren. Den er full av treffutstyr og får ikke støvsugd innvendig, og er jeg heldig rekker jeg en tur gjennom vaskeautomaten før vi begynner å rigge til.
noekult Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Blir paklstansk invasjon med meg og Wicky i morgen Vi kjører fra Oslo kl. 10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå