Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Legger ut veibeskrivelse senere, men ta et søk på flittig motorsenter/grenland motorsenter? Det er ute i skogen, forbi/ved luksefjell i skien ;)

Skrevet

Eller det ;)

Jeg snakket med en fra SSPerfomance idag, og de hadde ikke hørt noe om dette treffet..kjipt..

Men han skulle se hva han fikk til, og håpet på at de fikk rotet seg opp imorra med noe gromt no for oss ;D

Skrevet

Har makst tur i dag. Skulle gjøre bilen klar til treff i dag, endte med knekt list på kofferten, og nøklene nåst inne i bilen.... Får den faen ikke ut, lite sugen på å knerte en rute liksom :)

Skrevet
Eller det ;)

Jeg snakket med en fra SSPerfomance idag, og de hadde ikke hørt noe om dette treffet..kjipt..

Men han skulle se hva han fikk til, og håpet på at de fikk rotet seg opp imorra med noe gromt no for oss ;D

Hmm... Hadde jo vært kjekt med noen gromme biler derfra ja. Har ligget ute på BMWCCN sitt forum ei stund nå hvertfall, så dem er tydeligvis ikke inne der da. :?

Skrevet

Har satt ut noen enganspaller med påskrevet BMW-treff på langs veien nå, så hvis de får stå i fred i natt, så burde de være til hjelp for å finne frem.

Skrevet

Jo, takk takk. Eneste ulempen med alle disse forberedelsene, er at man utsetter alt til siste liten. Det vil si i mitt tilfelle er at jeg faktisk ikke har fått gjort bilen ren. Den er full av treffutstyr og får ikke støvsugd innvendig, og er jeg heldig rekker jeg en tur gjennom vaskeautomaten før vi begynner å rigge til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...