Gå til innhold

24 September, Høsttreff. BMWCCN Telemark

Fliid
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei folkens, tusen takk for ett flott treff. Mange flotte biler og glade folk. Ekstra morsomt at Wicky m/kone og Noekult tok turen fra Oslo og ned hit, hyggelig å hilse på dere. Håper alle er fornøyde med treffet.

Nå tar vi i styret ett kjapt møte for å oppsummere treffet, så starter vi planleggingen av neste års aktiviteter. :-)

Sliten, har vært to hektiske dager. Tar meg en velfortjent kald øl nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

treffet var helt greit, men forstår at jeg ikke har peiling på bil i det hele tatt, med dette tenker jeg på hvilken biler som ble premiert, var mange gobiler der, blant annet noen E21 osv..... hvis kriteriene for å vinnne premier er blank lakk utvendig så forstår jeg mer. burde vært litt bilkyndige mennesker som vurderer bilene for og få en rettferdig vurdering, slik det er på mange andre biltreff.... obs: jeg stilte ikke ut noen bil så dette er ikke en personelig greie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er mange områder vi kan bli bedre på, bla bedømming av biler. Peoples choise er en variant, som faktisk er en individuell bedømming bestemmt ut ifra hva hver enkelt besøkende som leverer stemmeseddel avgjør bedømmingen. Skal vi ha en mere "bilkyndig" bedømming, så må man sette ned en gruppe personer som går rundt og "inspiserer" hver eneste bil, problemet er at styret/arrangøren (avd. Telemark i dette tilfellet) kun består av 6 (-1 i dag) personer. Vi skal planlegge/rigge/arrangere treff med innsjekk/registrering av alle kjøretøy inn, kiosk som skal rigges opp og betjenes, oppstilling av biler, vakt ved bane/kjøring (i dag vil jeg takke Vidar fra NMK som stilte opp frivillig for å hjelpe oss), fotografering/tekst til Fahfreude og samt at vi også ønsker jo selv muligheten til en liten pause for å se på bilene som stiller på treff samt prate bil med likesinnede. Skulle vi ha innført/supplert annen type bedømming så ville det ha krevd flere folk. Vi skal selvfølgelig se på alternativene for neste års treff, men da er vi avhengige av flere som kan stille til disposisjon for denne type bedømming, og vi må selvsagt vite det på god tid på forhånd.

Ang. informasjon og "tidsplan" så tar vi det med oss videre, her kan vi bli bedre.

Det positive i dette er at de tingene som er nevnt dukker opp fordi treffet har blitt større (flere fremmøtte enn beregnet). I dag så måtte vi en ekstra tur ned til Skien for mere veksel (mye store seddler blandt deltakerne) og en tur "ned" fordi vi gikk tomme for pølser og brød. Så snart vi sender en mann bort for dette så går det ut over "kvaliteten" til dere deltakere, dette beklager vi på det sterkeste. Av og til gjør det vondt å vokse, samt at vi denne gangen arrangerte ett treff på en lokasjon vi ikke hadde vært tidligere. Vi fikk oss endel overraskelser underveis i oppkjøringen til treffet da det viste seg at vi ikke hadde tilgang til toalett, strøm og vann. Dette ble ordnet i tolvte time. :-)

Alle tilbakemeldinger ser vi på som konstruktive og vi tar det med det med oss videre i planleggingen av neste sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uannsett ett bra treff. Det dere får til der nede i Telemark, synes jeg er hyggelig å være med på. Ett stykke å kjøre fra Oslo, men det er jo bare kos å ha bilen ut på tur.

Alltid hyggelig å komme på besøk til dere.

Lars

Du som kjørte med meg ett stykke mot oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...