fish Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Fiiine veier på E18 da.... Liiitt over 100 går greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Ja, takk for et koselig treff! Blei en god del mer folk enn jeg også hadde trodd skulle komme, og utrolig morro at dere fra Oslo tok turen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Måtte opp i 170, men klarte ikke å ta deg igjen Har du bilde av bilen din? Kanskje jeg kjenner deg igjen på veien i Oslo en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Oi, der sparte du ikke på kruttet Takk. Jeg knipsa bilder av bilen din i dag, for den stod ikke så langt unna kiosken og jeg syntes bilen din passa fargen og felgene særdeles bra Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå